Povědomí a postoje středoškolské mládeže k neziskovým organizacím
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Göttlichová, Marcela
|
|
dc.contributor.author |
Růžičková, Markéta
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:58:10Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:58:10Z |
|
dc.date.issued |
2020-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/49380
|
|
dc.description.abstract |
Téma této bakalářské práce je "Povědomí a postoje středoškolské mládeže k neziskovým organizacím". V teoretické části je charakterizováno rozdělení a členění národního hospodářství, pojem ne-zisková organizace, její historie a rozdělení. V této části je také definováno, jaké formy mar-ketingové komunikace neziskové organizace využívají. V praktické části je specifikována zkoumaná skupina respondentů a proveden kvantitativní výzkum pomocí online dotazníku. Na základě zpracování získaných materiálů, je výzkum vyhodnocen. Cílem této práce je odpovědět na výzkumné otázky a tím splnit zadaný cíl práce. Práce obsahuje také doporučení pro zlepšení komunikace a výběr daného komunikačního nástroje pro danou skupinu. |
|
dc.format |
61 s. 79 875 znaků |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
nezisková organizace
|
cs |
dc.subject |
neziskový sektor
|
cs |
dc.subject |
marketingové komunikace
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
studenti středních škol
|
cs |
dc.subject |
non-profit organization
|
en |
dc.subject |
non-profit sector
|
en |
dc.subject |
marketing comunication
|
en |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
secondary school students
|
en |
dc.title |
Povědomí a postoje středoškolské mládeže k neziskovým organizacím |
|
dc.title.alternative |
Awareness and Attitudes of High School Youth towards Non-profit Organizations |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vysekalová, Jitka |
|
dc.date.accepted |
2020-09-01 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor's thesis is focusing on "The awareness and attitudes of the secondary school students towards the non-profit organizations". The theoretical part defines a non-profit sector, provides an insight into its history and describes its position within the divisions of national economy. Followed by the description of the various marketing strategies across the non-profit sector. The practical part presents the process and findings of the quantitative research conducted through the online survey. This thesis also brings the suggestions on how to improve communication and the proces of selection of the marketing tools for a given group. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
56677
|
|
utb.result.grade |
Fx |
|
dc.date.submitted |
2020-08-10 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account