Návrh offline komunikace tělocvičny CrossFit Olomouc
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Weberová, Dagmar
|
|
dc.contributor.author |
Březina, Ondřej
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:58:10Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:58:10Z |
|
dc.date.issued |
2020-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/49379
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce představuje tělocvičnu CrossFit Olomouc z hlediska marketingových komunikací. Hlavním cílem práce je navrhnout vhodnou komunikaci pomocí definování cílové skupiny, na kterou má být komunikace mířena. Dílčím cílem práce je zjistit, zda jsou aktuální komunikace vytěžovány vhodným způsobem. Výstupem práce je tedy navržená komunikace s vizuálním zpracováním. Teoretická část se zaměřuje na teorii marketingových komunikací ve službách a sportu. Další část představuje cíle práce a metodu výzkumu. Praktická část obsahuje výstup výzkumu, charakteristiku komunikací tělocvičny a navržený způsob komunikace. |
|
dc.format |
55 s. (74110) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
CrossFit
|
cs |
dc.subject |
Marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
Marketingový mix služeb
|
cs |
dc.subject |
Sportovní marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
CrossFit
|
en |
dc.subject |
Marketing communication
|
en |
dc.subject |
Marketing mix of services
|
en |
dc.subject |
Sports marketing communication
|
en |
dc.title |
Návrh offline komunikace tělocvičny CrossFit Olomouc |
|
dc.title.alternative |
Design of Offline Communications of the Gym CrossFit Olomouc |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kupková, Zuzana |
|
dc.date.accepted |
2020-08-31 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor's thesis presents the CrossFit Olomouc gym in terms of marketing communications. The main goal of this work is to design a suitable communication by defining the target group at which the communication should be aimed. The partial goal of the work is to find out whether the current communications are exploited in a suitable way. The output of the work is therefore the proposed communication with visual processing. The theoretical part focuses on the theory of marketing communications in services and sports. The next part presents the objectives of the work and the research method. The practical part contains the research results, the characteristics of the gym's communications and the proposed way of communication. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
56676
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2020-08-10 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account