Návrh offline komunikace tělocvičny CrossFit Olomouc

DSpace Repository

Language: English čeština 

Návrh offline komunikace tělocvičny CrossFit Olomouc

Show simple item record

dc.contributor.advisor Weberová, Dagmar
dc.contributor.author Březina, Ondřej
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:58:10Z
dc.date.available 2021-07-26T10:58:10Z
dc.date.issued 2020-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/49379
dc.description.abstract Bakalářská práce představuje tělocvičnu CrossFit Olomouc z hlediska marketingových komunikací. Hlavním cílem práce je navrhnout vhodnou komunikaci pomocí definování cílové skupiny, na kterou má být komunikace mířena. Dílčím cílem práce je zjistit, zda jsou aktuální komunikace vytěžovány vhodným způsobem. Výstupem práce je tedy navržená komunikace s vizuálním zpracováním. Teoretická část se zaměřuje na teorii marketingových komunikací ve službách a sportu. Další část představuje cíle práce a metodu výzkumu. Praktická část obsahuje výstup výzkumu, charakteristiku komunikací tělocvičny a navržený způsob komunikace.
dc.format 55 s. (74110)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject CrossFit cs
dc.subject Marketingová komunikace cs
dc.subject Marketingový mix služeb cs
dc.subject Sportovní marketingová komunikace cs
dc.subject CrossFit en
dc.subject Marketing communication en
dc.subject Marketing mix of services en
dc.subject Sports marketing communication en
dc.title Návrh offline komunikace tělocvičny CrossFit Olomouc
dc.title.alternative Design of Offline Communications of the Gym CrossFit Olomouc
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kupková, Zuzana
dc.date.accepted 2020-08-31
dc.description.abstract-translated This bachelor's thesis presents the CrossFit Olomouc gym in terms of marketing communications. The main goal of this work is to design a suitable communication by defining the target group at which the communication should be aimed. The partial goal of the work is to find out whether the current communications are exploited in a suitable way. The output of the work is therefore the proposed communication with visual processing. The theoretical part focuses on the theory of marketing communications in services and sports. The next part presents the objectives of the work and the research method. The practical part contains the research results, the characteristics of the gym's communications and the proposed way of communication.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 56676
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2020-08-10


Files in this item

Files Size Format View Description
březina_2020_dp.pdf 2.084Mb PDF View/Open None
březina_2020_op.docx 125.8Kb Unknown View/Open None
březina_2020_vp.doc 155.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account