Design podcastu Zlin Design Week
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Káčerková, Eliška
|
|
dc.contributor.author |
Večerková, Kateřina
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:58:09Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:58:09Z |
|
dc.date.issued |
2020-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/49357
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce na téma Design podcastu Zlin Design Week mapuje proces vytváření konceptu podcastu festivalu Zlin Design Week. V návaznosti na festival zasazuje podcasty do kontextu arts marketingu, budování značek, budování komunit, obsahového marketingu a přístupu design thinking. Součástí teoretické části je metodika práce, která stanovuje cíle a výzkumné otázky. Praktická část představuje značku Zlin Design Weeku a jeho odnože Design KANTÝNY. V rámci praktické části byl také realizován kvalitativní výzkum s mladými designéry a analýza podcastové scény v Česku i ve světě designu. Závěrem je definován koncept podcastu projektu Zlin Design Week a jsou zodpovězeny výzkumné otázky. |
|
dc.format |
68 s. (87307) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
podcasty
|
cs |
dc.subject |
arts marketing
|
cs |
dc.subject |
budování značky
|
cs |
dc.subject |
online komunity
|
cs |
dc.subject |
obsahový marketing
|
cs |
dc.subject |
design thinking
|
cs |
dc.subject |
Zlin Design Week
|
cs |
dc.subject |
podcasts
|
en |
dc.subject |
arts marketing
|
en |
dc.subject |
brand building
|
en |
dc.subject |
online communities
|
en |
dc.subject |
content marketing
|
en |
dc.subject |
design thinking
|
en |
dc.subject |
Zlin Design Week
|
en |
dc.title |
Design podcastu Zlin Design Week |
|
dc.title.alternative |
Design of a Zlin Design Week Podcast |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Gartnerová, Eva |
|
dc.date.accepted |
2020-08-31 |
|
dc.description.abstract-translated |
The Bachelor thesis called Design of a Zlin Design Week podcast covers the process of creating a concept for Zlin Design Week podcast. Following the theme of a design festival, it sets podcasts in the context of arts marketing, brand building, online communities, content marketing, and a design thinking approach. The methodology of a bachelor thesis is part of the theoretical part. It lays down objectives and research questions. The analytical part consists of qualitative research with young designers and analysis of podcast scenes in the Czech Republic and a world of design. In conclusion, the concept of Zlin Design Week podcast is defined and research questions are answered. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
56600
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2020-08-10 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account