Marketingová komunikace projektu Vítání prváků UTB 2018
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Štarchoň, Peter
|
|
dc.contributor.author |
Valentová, Iveta
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:58:08Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:58:08Z |
|
dc.date.issued |
2020-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/49354
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací projektu Vítání prváků UTB 2018. V teoretické části je nejprve definován pojem event z obecného hlediska. Na něj navazuje charakteristika hudebního eventu, následně je rozebrán marketing hudebních eventů a z něj vycházející marketingový a komunikační mix. V praktické části jsou poznatky z teoretické části práce aplikovány formou analýzy na event Vítání prváků UTB 2018 a jeho marketingovou komunikaci. Rovněž je zde vyhodnoceno uskutečněné dotazníkové šetření a proveden rozbor získaných výsledků. |
|
dc.format |
65 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
event
|
cs |
dc.subject |
hudební event
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
Vítání prváků UTB
|
cs |
dc.subject |
event
|
en |
dc.subject |
music event
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
promotional mix
|
en |
dc.subject |
Vitani prvaku UTB
|
en |
dc.title |
Marketingová komunikace projektu Vítání prváků UTB 2018 |
|
dc.title.alternative |
Marketing Communication of the Project Vítání prváků UTB 2018 |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Nemeškalová, Markéta |
|
dc.date.accepted |
2020-08-31 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor's thesis deals with the marketing communication of the project Vitani prvaku UTB 2018. In the theoretical part, the term event from a general point of view is first defined. It is followed by the characteristics of a music event, then the marketing of music events and the resulting marketing and communication mix is analyzed in more detail. In the practical part, the findings from theoretical part are applied in the form of analysis to the event Vitani prvaku UTB 2018 and its marketing communication. Also, the questionnaire survey is evaluated and obtained results are analyzed. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
56597
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2020-08-10 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account