Využití nových trendů v marketingové komunikaci hokejového klubu PSG Berani Zlín
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Weberová, Dagmar
|
|
dc.contributor.author |
Václavková, Karolína
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:58:08Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:58:08Z |
|
dc.date.issued |
2020-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/49353
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce zkoumá marketingovou komunikaci na sociálních sítích hokejového klubu PSG Berani Zlín a využití nových trendů v rámci této komunikace. Teoretická práce vymezuje pojmy marketingová komunikace a její nástroje, dále se zaměřuje na vymezení rozdílů mezi online a off-line formou a představuje některé z aktuálních trendů. Závěrem teoretické části je popsána metodologie celé práce a jsou zde představeny výzkumné otázky. Na ty hledá odpovědi část praktická, ve které dochází k představení zkoumané organizace, analýze současného stavu a předkládá výsledky výzkumu. V závěru je navrženo zlepšení komunikace, které vyplývá z dat získaných v rámci výzkumného šetření. |
|
dc.format |
57 s. (73922 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
nové trendy
|
cs |
dc.subject |
sociální sítě
|
cs |
dc.subject |
Berani Zlín
|
cs |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
new trends
|
en |
dc.subject |
social network
|
en |
dc.subject |
Berani Zlin
|
en |
dc.title |
Využití nových trendů v marketingové komunikaci hokejového klubu PSG Berani Zlín |
|
dc.title.alternative |
Use of New Trends in Marketing Communication of Hockey Club PSG Berani Zlin |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kamas, Patrik |
|
dc.date.accepted |
2020-08-31 |
|
dc.description.abstract-translated |
This theses is about marketing and social media communication of hockey club PSG Berani Zlín and the use of new trends in the kind of communication. Theoretical part deals with terms such as marketing communication and its tools. It also focuses on defining differences between online and off-line form of a communication and brings some of new trends. The end of this theoretical part is about bachelor thesis methodology and research questions. The practical part is looking for answers to these. Practical part also includes introduction of focused organization, current status analysis and comes up with the research results. At the end of this thesis there are some improvements recommendation given. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
56596
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2020-08-10 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account