Využití nových trendů v marketingové komunikaci hokejového klubu PSG Berani Zlín

DSpace Repository

Language: English čeština 

Využití nových trendů v marketingové komunikaci hokejového klubu PSG Berani Zlín

Show simple item record

dc.contributor.advisor Weberová, Dagmar
dc.contributor.author Václavková, Karolína
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:58:08Z
dc.date.available 2021-07-26T10:58:08Z
dc.date.issued 2020-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/49353
dc.description.abstract Bakalářská práce zkoumá marketingovou komunikaci na sociálních sítích hokejového klubu PSG Berani Zlín a využití nových trendů v rámci této komunikace. Teoretická práce vymezuje pojmy marketingová komunikace a její nástroje, dále se zaměřuje na vymezení rozdílů mezi online a off-line formou a představuje některé z aktuálních trendů. Závěrem teoretické části je popsána metodologie celé práce a jsou zde představeny výzkumné otázky. Na ty hledá odpovědi část praktická, ve které dochází k představení zkoumané organizace, analýze současného stavu a předkládá výsledky výzkumu. V závěru je navrženo zlepšení komunikace, které vyplývá z dat získaných v rámci výzkumného šetření.
dc.format 57 s. (73922 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject nové trendy cs
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject Berani Zlín cs
dc.subject marketing communication en
dc.subject new trends en
dc.subject social network en
dc.subject Berani Zlin en
dc.title Využití nových trendů v marketingové komunikaci hokejového klubu PSG Berani Zlín
dc.title.alternative Use of New Trends in Marketing Communication of Hockey Club PSG Berani Zlin
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kamas, Patrik
dc.date.accepted 2020-08-31
dc.description.abstract-translated This theses is about marketing and social media communication of hockey club PSG Berani Zlín and the use of new trends in the kind of communication. Theoretical part deals with terms such as marketing communication and its tools. It also focuses on defining differences between online and off-line form of a communication and brings some of new trends. The end of this theoretical part is about bachelor thesis methodology and research questions. The practical part is looking for answers to these. Practical part also includes introduction of focused organization, current status analysis and comes up with the research results. At the end of this thesis there are some improvements recommendation given.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 56596
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2020-08-10


Files in this item

Files Size Format View Description
václavková_2020_dp.pdf 1.018Mb PDF View/Open None
václavková_2020_op.doc 125Kb Unknown View/Open None
václavková_2020_vp.doc 158.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account