Vnímání audiovizuálního obsahu jako jednoho z prostředků marketingových komunikací osobami se sluchovým postižením

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vnímání audiovizuálního obsahu jako jednoho z prostředků marketingových komunikací osobami se sluchovým postižením

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šviráková, Eva
dc.contributor.author Suchánková, Klára
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:58:08Z
dc.date.available 2021-07-26T10:58:08Z
dc.date.issued 2020-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/49349
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá vnímáním audiovizuálního obsahu lidmi se sluchový postižením. V teoretické části práce jsou uvedeny a vysvětleny pojmy z oboru marketingových komunikací s důrazem na reklamu a reklamní modely. Druhou rovinou teoretické části jsou základní pojmy ze světa lidí se sluchovým postižením. Praktická část práce pracuje s pojmem audiovizuální obsah v prostoru sociálních sítí a televize, dále se zde nachází popis konkrétních bariér v dorozumívání. Součástí bakalářské práce je vlastní kvalitativní výzkum sestávající ze dvou skupin participantů. Jedna skupina participantů je neslyšící, ta druhá zastupuje běžně slyšící komunitu lidí. U dotazovaných z obou skupin bylo zjišťováno pochopení reklamních videí bez titulků a poté těchto videí s titulky.
dc.format 65
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject neslyšící cs
dc.subject sluchové postižení cs
dc.subject typy sluchového postižení cs
dc.subject bariéry v dorozumívání cs
dc.subject odezírání cs
dc.subject titulky cs
dc.subject audiovizuální obsah cs
dc.subject reklama cs
dc.subject reklamní modely cs
dc.subject reklama na sociálních sítích cs
dc.subject televizní reklama cs
dc.subject : deaf people en
dc.subject hearing impairment en
dc.subject types of hearing impairment en
dc.subject barriers of communication with deaf people en
dc.subject lip reading en
dc.subject subtitles en
dc.subject audiovisual content en
dc.subject advertising en
dc.subject advertising models en
dc.subject advertising on social networks en
dc.subject television advertising en
dc.title Vnímání audiovizuálního obsahu jako jednoho z prostředků marketingových komunikací osobami se sluchovým postižením
dc.title.alternative Perception of Audiovisual Content as One of the Methods of Marketing Communication Performed by Deaf People
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Jermakov, Pavel
dc.date.accepted 2020-08-31
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with the perception of audiovisual content by deaf people. The theoretical part of the thesis introduces and explains terms from the field of marketing communications with emphasis on advertisement and advertising models. The second level of the theoretical part focuses on elementary terms in the world of people with hearing impairment. The practical part of the work operates with the term audiovisual content in social networks and television advertising, there is also a description of specific barriers in communication with deaf people. Next part of the bachelor thesis is also qualitative research consisting of two groups of participants. One group of participants is deaf, the other group represents a normally hearing community of people. The respondents from both groups were given two sets of advertising videos - without captions and then with captions, in order to assess understanding of these videos.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 56590
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2020-08-10


Files in this item

Files Size Format View Description
suchánková_2020_dp.pdf 2.987Mb PDF View/Open None
suchánková_2020_op.doc 153Kb Unknown View/Open None
suchánková_2020_vp.doc 135Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account