dc.contributor.advisor |
Šviráková, Eva
|
|
dc.contributor.author |
Suchánková, Klára
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:58:08Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:58:08Z |
|
dc.date.issued |
2020-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/49349
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá vnímáním audiovizuálního obsahu lidmi se sluchový postižením. V teoretické části práce jsou uvedeny a vysvětleny pojmy z oboru marketingových komunikací s důrazem na reklamu a reklamní modely. Druhou rovinou teoretické části jsou základní pojmy ze světa lidí se sluchovým postižením. Praktická část práce pracuje s pojmem audiovizuální obsah v prostoru sociálních sítí a televize, dále se zde nachází popis konkrétních bariér v dorozumívání. Součástí bakalářské práce je vlastní kvalitativní výzkum sestávající ze dvou skupin participantů. Jedna skupina participantů je neslyšící, ta druhá zastupuje běžně slyšící komunitu lidí. U dotazovaných z obou skupin bylo zjišťováno pochopení reklamních videí bez titulků a poté těchto videí s titulky. |
|
dc.format |
65 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
neslyšící
|
cs |
dc.subject |
sluchové postižení
|
cs |
dc.subject |
typy sluchového postižení
|
cs |
dc.subject |
bariéry v dorozumívání
|
cs |
dc.subject |
odezírání
|
cs |
dc.subject |
titulky
|
cs |
dc.subject |
audiovizuální obsah
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
reklamní modely
|
cs |
dc.subject |
reklama na sociálních sítích
|
cs |
dc.subject |
televizní reklama
|
cs |
dc.subject |
: deaf people
|
en |
dc.subject |
hearing impairment
|
en |
dc.subject |
types of hearing impairment
|
en |
dc.subject |
barriers of communication with deaf people
|
en |
dc.subject |
lip reading
|
en |
dc.subject |
subtitles
|
en |
dc.subject |
audiovisual content
|
en |
dc.subject |
advertising
|
en |
dc.subject |
advertising models
|
en |
dc.subject |
advertising on social networks
|
en |
dc.subject |
television advertising
|
en |
dc.title |
Vnímání audiovizuálního obsahu jako jednoho z prostředků marketingových komunikací osobami se sluchovým postižením |
|
dc.title.alternative |
Perception of Audiovisual Content as One of the Methods of Marketing Communication Performed by Deaf People |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Jermakov, Pavel |
|
dc.date.accepted |
2020-08-31 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis deals with the perception of audiovisual content by deaf people. The theoretical part of the thesis introduces and explains terms from the field of marketing communications with emphasis on advertisement and advertising models. The second level of the theoretical part focuses on elementary terms in the world of people with hearing impairment. The practical part of the work operates with the term audiovisual content in social networks and television advertising, there is also a description of specific barriers in communication with deaf people. Next part of the bachelor thesis is also qualitative research consisting of two groups of participants. One group of participants is deaf, the other group represents a normally hearing community of people. The respondents from both groups were given two sets of advertising videos - without captions and then with captions, in order to assess understanding of these videos. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
56590
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2020-08-10 |
|