Kampaně společnosti Greenpeace komunikující problematiku jednorázových plastů
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Bačuvčík, Radim
|
|
dc.contributor.author |
Sehnalová, Karolína
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:58:08Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:58:08Z |
|
dc.date.issued |
2020-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/49345
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce "Kampaně společnosti Greenpeace komunikující problematiku jednorázových plastů" se zabývá sociální reklamou a neziskovou organizací Greenpeace. První část práce tyto pojmy definuje a poskytuje teoretickou základnu pro její druhou část, která pojednává o sociálně marketingové komunikaci problematiky jednorázových plastů u čtyř různých poboček společnosti Greenpeace, konkrétně jde o pobočky Východní Asie, Spojených státu amerických, Německa a České republiky. Tato druhá část se zabývá sběrem a následnou analýzou druhotných dat a jejich vzájemným porovnáváním za účelem vymezení rozdílných, nebo právě totožných přístupů v případě komunikace stejného tématu. |
|
dc.format |
70s. (86 070 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
sociální marketing
|
cs |
dc.subject |
sociální reklama
|
cs |
dc.subject |
nezisková organizace
|
cs |
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
kampaň
|
cs |
dc.subject |
Greenpeace
|
cs |
dc.subject |
BreakFreeFromPlastic
|
cs |
dc.subject |
PlastJePast
|
cs |
dc.subject |
PlasticMonster
|
cs |
dc.subject |
SchütztUnsereMeere
|
cs |
dc.subject |
social marketing
|
en |
dc.subject |
social advertising
|
en |
dc.subject |
non-profit organization
|
en |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.subject |
communication mix
|
en |
dc.subject |
campaign
|
en |
dc.subject |
Greenpeace
|
en |
dc.subject |
BreakFreeFromPlastic
|
en |
dc.subject |
PlastJePast
|
en |
dc.subject |
PlasticMonster
|
en |
dc.subject |
SchütztUnsereMeere
|
en |
dc.title |
Kampaně společnosti Greenpeace komunikující problematiku jednorázových plastů |
|
dc.title.alternative |
Greenpeace Campaigns Communicating the Problematics of Disposable Plastics |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Nemeškalová, Markéta |
|
dc.date.accepted |
2020-08-31 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor's thesis " Greenpeace Campaigns Communicating the Problematics of Disposable Plastics " deals with social advertising and the non-profit organization Greenpeace. The first part of the thesis defines these terms and provides a theoretical basis for its second part, which deals with social marketing communication of disposable plastics at four different branches of Greenpeace, namely the branches of East Asia, the United States, Germany and the Czech Republic. This second part deals with the collection and subsequent analysis of secondary data and their mutual comparison in order to define different or just the same approaches in the case of communication on the same topic. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
56586
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2020-08-10 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account