Vnímání humoru v televizní reklamě generací X a generací Y

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vnímání humoru v televizní reklamě generací X a generací Y

Show simple item record

dc.contributor.advisor Horňák, Pavel
dc.contributor.author Prchalová, Klára
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:58:08Z
dc.date.available 2021-07-26T10:58:08Z
dc.date.issued 2020-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/49342
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá vnímáním humoru v televizní reklamě generacemi X a Y. V práci jsou vymezeny základní oblasti týkající se tématu práce, jako reklama, její historie a formy, humor, humor v reklamě nebo pojem generace a charakteristika jednotlivých generací. Pomocí kvantitativního šetření je potom zjišťován vztah zástupců obou generací k televizní humorné reklamě, který je vzájemně porovnán.
dc.format 57 s. (82 000 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject reklama cs
dc.subject humor cs
dc.subject humor v reklamě cs
dc.subject generace cs
dc.subject advertising en
dc.subject humour en
dc.subject humour in advertising en
dc.subject generation en
dc.title Vnímání humoru v televizní reklamě generací X a generací Y
dc.title.alternative Perception of Humor in Television Advertising by Generation X and Generation Y
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Wroblowská, Zuzana
dc.date.accepted 2020-09-01
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis is focused on perception of humour by Generation X and Generation Y. It describes areas of advertising, its history and forms, definition of humour, humour in advertising and characteristics of generations. The realation of both generations to humour in television advertising is examinated by kvantitative research.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 56583
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2020-08-10


Files in this item

Files Size Format View Description
prchalová_2020_dp.pdf 3.384Mb PDF View/Open None
prchalová_2020_op.doc 152Kb Unknown View/Open None
prchalová_2020_vp.pdf 162.5Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account