Analýza sponzorství ve firmě Ortika a.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza sponzorství ve firmě Ortika a.s.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kozák, Vratislav
dc.contributor.author Malůšek, Libor
dc.date.accessioned 2010-07-16T08:03:04Z
dc.date.available 2013-08-15T23:00:21Z
dc.date.issued 2008-08-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/4933
dc.description.abstract Tato bakalářská práce pojednává o analýze sponzorství ve firmě Ortika a.s., o jeho účinnosti v této firmě. Po prostudování literárních zdrojů jsem se v teoretické části zaměřil na charakteristiku sponzorství, jeho typy, cíle a měření efektivnosti. Dále jsem uvedl i oblast sportovního sponzorství. Praktická část začíná představením firmy, její charakteristikou a výrobkovým portfoliem. V další části jsem se zaměřil na sponzorské aktivity společnosti. Cílem práce je analyzovat sponzorství fotbalového klubu SK Hanácká Slávia Kroměříž. Získané údaje jsem vyhodnotil a navrhl firmě doporučení ke zlepšení sponzorských aktivit firmy. cs
dc.format 55 s. cs
dc.format.extent 449133 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 15.08.2013
dc.subject sponzorství cs
dc.subject image cs
dc.subject analýza cs
dc.subject sponsorship en
dc.subject image en
dc.subject analysis en
dc.title Analýza sponzorství ve firmě Ortika a.s. cs
dc.title.alternative Analysis of sponsorship activities in Ortika a.s. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Šípalová, Olga
dc.date.accepted 2008-06-10
dc.description.abstract-translated This bachelor work deals with an analysis of sponsorship activities in Ortika a.s., especially their effectiveness in the company. I focus the theoretical part on characteristics of sponsorship, its kinds, purposes and measurement of effectiveness. Furthermore, I also deal with sport sponsorship. Practical part begins with introduction of the company, its characteristics and products portfolio. In following part I focus on the sponsorship program of the company. The aim of the whole work is an analysis of sponsorship of SK Hanacka Slavia Kromeriz. I analyse data and recommend improving sponsorship activities of the company. en
dc.description.department Ústav managementu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/115 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 9771
dc.date.assigned 2008-06-16
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
malůšek_2008_bp.pdfBlocked 438.6Kb PDF View/Open
malůšek_2008_vp.doc 46Kb Microsoft Word View/Open
malůšek_2008_op.doc 52.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account