Analýza sponzorství ve firmě Ortika a.s.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kozák, Vratislav
|
|
dc.contributor.author |
Malůšek, Libor
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-16T08:03:04Z |
|
dc.date.available |
2013-08-15T23:00:21Z |
|
dc.date.issued |
2008-08-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/4933
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce pojednává o analýze sponzorství ve firmě Ortika a.s., o jeho účinnosti v této firmě. Po prostudování literárních zdrojů jsem se v teoretické části zaměřil na charakteristiku sponzorství, jeho typy, cíle a měření efektivnosti. Dále jsem uvedl i oblast sportovního sponzorství. Praktická část začíná představením firmy, její charakteristikou a výrobkovým portfoliem. V další části jsem se zaměřil na sponzorské aktivity společnosti. Cílem práce je analyzovat sponzorství fotbalového klubu SK Hanácká Slávia Kroměříž. Získané údaje jsem vyhodnotil a navrhl firmě doporučení ke zlepšení sponzorských aktivit firmy. |
cs |
dc.format |
55 s. |
cs |
dc.format.extent |
449133 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 15.08.2013 |
|
dc.subject |
sponzorství
|
cs |
dc.subject |
image
|
cs |
dc.subject |
analýza
|
cs |
dc.subject |
sponsorship
|
en |
dc.subject |
image
|
en |
dc.subject |
analysis
|
en |
dc.title |
Analýza sponzorství ve firmě Ortika a.s. |
cs |
dc.title.alternative |
Analysis of sponsorship activities in Ortika a.s. |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Šípalová, Olga |
|
dc.date.accepted |
2008-06-10 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor work deals with an analysis of sponsorship activities in Ortika a.s., especially their effectiveness in the company. I focus the theoretical part on characteristics of sponsorship, its kinds, purposes and measurement of effectiveness. Furthermore, I also deal with sport sponsorship. Practical part begins with introduction of the company, its characteristics and products portfolio. In following part I focus on the sponsorship program of the company. The aim of the whole work is an analysis of sponsorship of SK Hanacka Slavia Kromeriz. I analyse data and recommend improving sponsorship activities of the company. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/115
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
9771
|
|
dc.date.assigned |
2008-06-16 |
|
utb.result.grade |
B |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account