Sex a erotika v reklamě

DSpace Repository

Language: English čeština 

Sex a erotika v reklamě

Show simple item record

dc.contributor.advisor Horňák, Pavel
dc.contributor.author Ninhová, Thi Nam Binh
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:58:08Z
dc.date.available 2021-07-26T10:58:08Z
dc.date.issued 2020-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/49339
dc.description.abstract Tato práce se zabývá tématem "Erotika a sex v reklamě". Zaměřuje se především na využití erotických a sexuálních motivů u propagace netradičního produktu. Hlavním cílem je zjištění, jak spotřebitelé vnímají využití erotiky a sexu v reklamě a jaký vliv mají tyto reklamy na jejich nákupní chování. Práce analyzuje rozdílné vnímání této problematiky mezi muži a ženami. V teoretické části je definována samotná reklama, popis její historie, formy a funkce. Dále pokračuje vymezením reklamních apelů a využití erotiky a sexu jako reklamního apelu s výpisem produktů erotických reklam. Praktická část obsahuje analýzu a vyhodnocení výsledků dvou kvalitativních šetření ve formě focus group a jednoho kvantitativního šetření ve formě elektronického dotazníku.
dc.format 85 s. (129 109 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject reklama cs
dc.subject reklamní apely cs
dc.subject erotika cs
dc.subject sex cs
dc.subject pornografie cs
dc.subject erotický symbol cs
dc.subject nahota cs
dc.subject nahé tělo cs
dc.subject etika cs
dc.subject právo cs
dc.subject advertising en
dc.subject advertising appeals en
dc.subject erotica en
dc.subject sex en
dc.subject pornography en
dc.subject erotic symbol en
dc.subject nudity en
dc.subject naked body en
dc.subject ethics en
dc.subject law en
dc.title Sex a erotika v reklamě
dc.title.alternative Sex and Erotica in Advertising
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Wroblowská, Zuzana
dc.date.accepted 2020-09-01
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis is dealing with the topic "Erotica and sex in advertising". Above all it focuses on the use of erotic and sexual motive in advertising on non-traditional product. Aim of this thesis is to find out how consumer perceive the use of erotica and sex in advertising and if it has an impact on their purchasing behaviour. The thesis also analyses the difference between woman's and man's perceiving on the erotic and sexual motives in advertising. The theoretical part defines advertising, its history, forms and function. It continues with description of the advertising appeals, use of erotica and sex as an advertising appeal and products of erotic ads. The practical part contains analyse and evaluation of results of two qualitative research in focus group form and one quantitative research in electronic questionnaire form.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 56580
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2020-08-10


Files in this item

Files Size Format View Description
ninhová_2020_dp.pdf 6.725Mb PDF View/Open None
ninhová_2020_op.doc 152Kb Unknown View/Open None
ninhová_2020_vp.pdf 156.1Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account