Efektivita užití humoru v reklamní kampani

DSpace Repository

Language: English čeština 

Efektivita užití humoru v reklamní kampani

Show full item record

No preview available
Title: Efektivita užití humoru v reklamní kampani
Author: Masná, Martina
Advisor: Horňák, Pavel
Abstract: Bakalářská práce se věnuje tématu efektivního užívání humorného apelu v reklamních spotech. Klade si za cíl komplikovanou problematiku emocionálních reklamních apelů rozšířit o poznatky a pohledy z další perspektivy. Teoretická část definuje základní pojmy zásadní pro realizaci průzkumu, jako je reklama, reklamní apely, emoce, humor, faktory, které ovlivňují jeho efektivní působení či motivace spotřebitelského rozhodování. Průzkumy praktické části zjišťují vnímání reklamních spotů s humorným apelem ve srovnání se spoty užívajících jiných apelů, dále pak míru tolerance potenciálně nevhodné reklamy. Průzkum je realizován metodou polostrukturovaných rozhovorů, zjištěná kvalitativní data pak rozšiřuje o výsledky z dotazníkového šetření u širšího vzorku publika.
URI: http://hdl.handle.net/10563/49335
Date: 2020-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 56576


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
masná_2020_dp.pdf 3.198Mb PDF View/Open None
masná_2020_op.doc 153.5Kb Unknown View/Open None
masná_2020_vp.pdf 156.1Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account