Osobní prodej ve vybrané společnosti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Osobní prodej ve vybrané společnosti

Show simple item record

dc.contributor.advisor Rygl, Tomáš
dc.contributor.author Křičenská, Natálie
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:58:08Z
dc.date.available 2021-07-26T10:58:08Z
dc.date.issued 2020-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/49332
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá osobním prodejem, jeho průběhem a dalšími náležitostmi, které s tématem osobního prodeje přímo souvisí. V teoretické části práce je popsán průběh osobního prodeje, ale také osobnost prodejce a hlavní schopnosti a dovednosti, které by měl prodejce mít. V praktické části jsou popsána dvě výzkumná šetření, která byla provedena za účelem odhalit spokojenost zákazníků vybrané společnosti s osobním prodejem. Na základě zjištěných poznatků byly vytvořeny návrhy vedoucí k případnému zlepšení současného stavu.
dc.format 53 s (85 380 znaků bez mezer)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject osobní prodej cs
dc.subject prodejce cs
dc.subject obchod cs
dc.subject mystery shopping cs
dc.subject marketing en
dc.subject marketing mix en
dc.subject marketing communication en
dc.subject personal selling en
dc.subject seller en
dc.subject business en
dc.subject mystery shopping en
dc.title Osobní prodej ve vybrané společnosti
dc.title.alternative Personal Selling of Selected Company
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kotyzová, Pavla
dc.date.accepted 2020-08-31
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis is focused on personal selling, its process and other essentials, which are related with the topic of personal selling. The theoretical part describes process of the personal selling, a personality of seller and the main abilities and skills that personal seller should have. The practical part describes two surveys, which were made with the aim of revealing customers' satisfaction with personal selling in selected company. According to the survey results, suggestions were made to improve the current situation.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 56570
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2020-08-10


Files in this item

Files Size Format View Description
křičenská_2020_dp.pdf 1.602Mb PDF View/Open None
křičenská_2020_op.doc 153.5Kb Unknown View/Open None
křičenská_2020_vp.pdf 152.0Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account