Environmentalismus a dospívající generace
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Göttlichová, Marcela
|
|
dc.contributor.author |
Krejčiřík, Matouš
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:58:07Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:58:07Z |
|
dc.date.issued |
2020-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/49329
|
|
dc.description.abstract |
Tato práce zkoumá generaci narozenou v tomto tisíciletí a její postoj k environmentalistice. Kromě jejího postoje je tato práce zaměřená také na míru spokojenosti generace s komunikací o problematice a také zapojení generace do řešení environmentálních problémů. V teoretické části práce nalezneme pojmy z oblasti marketingu, komunikace, médií, environmentalistiky a corporate identity, které jsou potřebné k pochopení praktické části a celé bakalářské práce. V praktické části se nachází rozbor dotazníkového šetření a odpovědi na výzkumné otázky včetně doporučení do budoucna. |
|
dc.format |
53 s. (85 254 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
environmentalismus
|
cs |
dc.subject |
environmentalistika
|
cs |
dc.subject |
ekologie
|
cs |
dc.subject |
dospívající generace
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
média
|
cs |
dc.subject |
environmentalism
|
en |
dc.subject |
ecology
|
en |
dc.subject |
aging generation
|
en |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
media
|
en |
dc.title |
Environmentalismus a dospívající generace |
|
dc.title.alternative |
Environmentalism and Young Generation |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Nemeškalová, Markéta |
|
dc.date.accepted |
2020-08-31 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis examines generation born in this millennium and it's attitude towards environ-mentalism. Thesis also measures how much is this generation satisfied with communication about environmental issues and also how much is generation involved in solving these is-sues. In the theoretical part we can find descriptions of conceptions from fields of marke-ting, communication, media, environmentalism and corporate identity. They are necessary for understanding the practical part and whole thesis. In the practical part there is also a summary of research with recommendations for the future. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
56566
|
|
utb.result.grade |
E |
|
dc.date.submitted |
2020-08-10 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account