Vztah seniorů ke společenské odpovědnosti firem

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vztah seniorů ke společenské odpovědnosti firem

Show simple item record

dc.contributor.advisor Káčerková, Eliška
dc.contributor.author Konštacká, Michaela
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:58:07Z
dc.date.available 2021-07-26T10:58:07Z
dc.date.issued 2020-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/49327
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá společenskou odpovědností firem ve vztahu k seniorům. V práci jsou vymezeny oblasti společenské odpovědnosti a základní charakteristiky nákupního a mediálního chování seniorů. Pomocí kvalitativního šetření je pak zjišťován vztah seniorů ke společensky odpovědným firmám a jejich vliv na nákupní chování seniorů, na jehož základě jsou stanoveny doporučení ke komunikaci CSR aktivit směrem k seniorům.
dc.format 53 s. (73 609 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Společenská odpovědnost firem cs
dc.subject etika podnikání cs
dc.subject senioři cs
dc.subject nákupní chování cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject Corporate social responsibility en
dc.subject business ethics en
dc.subject seniors en
dc.subject shopping behaviour en
dc.subject communication en
dc.title Vztah seniorů ke společenské odpovědnosti firem
dc.title.alternative Corporate Social Responsibility in Relation to Elderly
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kotyzová, Pavla
dc.date.accepted 2020-08-31
dc.description.abstract-translated Bachelor's thesis is focused on corporate social responsibility in relation with seniors. It describes areas of CSR and basic characteristics of shopping and media behaviour of seniors. The relationship of seniors to socially responsible companies and the influence of these companies on the purchasing of seniors was examinated by qualitative research. Based on the research, there are some recommendations for communication of CSR activities towards seniors.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 56564
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2020-08-10


Files in this item

Files Size Format View Description
konštacká_2020_dp.pdf 1.734Mb PDF View/Open None
konštacká_2020_op.doc 154.5Kb Unknown View/Open None
konštacká_2020_vp.doc 153Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account