Marketingový plán společnosti PETROF
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Rygl, Tomáš
|
|
dc.contributor.author |
Klimeš, Matěj
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:58:07Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:58:07Z |
|
dc.date.issued |
2020-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/49325
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá společností PETROF, spol., tradičním českým výrobcem akustických pian. Řeší její marketingové prostředí a především analyzuje možnosti na trhu z hlediska marketingu, které vedou k vylepšení a tvorbě nového marketingového plánu, což je hlavním cílem práce. Pro zjištění nových možností a vylepšení marketingového plánu jsem prováděl situační analýzu jak vnitřního, tak i vnějšího prostředí společnosti. V poslední kapitole je doporučení pro společnost, kde jsou jednotlivé body, které mohou vést k lepší marketingové komunikaci, díky které může společnost být lepší a úspěšnější. |
|
dc.format |
62 s. (90 525 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingový plán
|
cs |
dc.subject |
Petrof
|
cs |
dc.subject |
strategický marketing
|
cs |
dc.subject |
situační analýza
|
cs |
dc.subject |
marketing plan
|
en |
dc.subject |
Petrof
|
en |
dc.subject |
strategic marketing
|
en |
dc.subject |
situation analysis
|
en |
dc.title |
Marketingový plán společnosti PETROF |
|
dc.title.alternative |
Marketing Plan of PETROF Company |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kamas, Patrik |
|
dc.date.accepted |
2020-08-31 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis deals with PETROF, spol. company, that is the largest producer of acoustic grand and upright pianos in Europe. It concentrates on marketing environment and analyses mainly market opportunities in terms of marketing. This leads to improvements and creation of a marketing plan which is the main goal of this thesis. To analyse new opportunities and improvements of marketing plan I used situation analysis of intern and extern environment of a PETROF company. The last chapter describes particular points which could lead to better marketing communication that would help the company to become more successful. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
56562
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2020-08-10 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account