Marketingový plán společnosti PETROF

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingový plán společnosti PETROF

Show simple item record

dc.contributor.advisor Rygl, Tomáš
dc.contributor.author Klimeš, Matěj
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:58:07Z
dc.date.available 2021-07-26T10:58:07Z
dc.date.issued 2020-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/49325
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá společností PETROF, spol., tradičním českým výrobcem akustických pian. Řeší její marketingové prostředí a především analyzuje možnosti na trhu z hlediska marketingu, které vedou k vylepšení a tvorbě nového marketingového plánu, což je hlavním cílem práce. Pro zjištění nových možností a vylepšení marketingového plánu jsem prováděl situační analýzu jak vnitřního, tak i vnějšího prostředí společnosti. V poslední kapitole je doporučení pro společnost, kde jsou jednotlivé body, které mohou vést k lepší marketingové komunikaci, díky které může společnost být lepší a úspěšnější.
dc.format 62 s. (90 525 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingový plán cs
dc.subject Petrof cs
dc.subject strategický marketing cs
dc.subject situační analýza cs
dc.subject marketing plan en
dc.subject Petrof en
dc.subject strategic marketing en
dc.subject situation analysis en
dc.title Marketingový plán společnosti PETROF
dc.title.alternative Marketing Plan of PETROF Company
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kamas, Patrik
dc.date.accepted 2020-08-31
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with PETROF, spol. company, that is the largest producer of acoustic grand and upright pianos in Europe. It concentrates on marketing environment and analyses mainly market opportunities in terms of marketing. This leads to improvements and creation of a marketing plan which is the main goal of this thesis. To analyse new opportunities and improvements of marketing plan I used situation analysis of intern and extern environment of a PETROF company. The last chapter describes particular points which could lead to better marketing communication that would help the company to become more successful.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 56562
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2020-08-10


Files in this item

Files Size Format View Description
klimeš_2020_dp.pdf 1.112Mb PDF View/Open None
klimeš_2020_op.doc 140Kb Unknown View/Open None
klimeš_2020_vp.pdf 145.1Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account