dc.contributor.advisor |
Ostravský, Jan
|
|
dc.contributor.author |
Macháčová, Marie
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-16T08:02:07Z |
|
dc.date.available |
2010-07-21T08:57:20Z |
|
dc.date.issued |
2008-05-26 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/4931
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá dílčí evaluací základní školy. Na základě dotazníků pro vyučující žáky 6. a 9. ročníku hodnotí dvě komponenty: Průběh vzdělávání a podmínky ke vzdělávání. V oblasti Průběh vzdělávání se zaměřuje na průběh vyučovací hodiny, preferované a osvědčené metody ve výuce a také na hodnocení procesů a výsledků učení žáků. V oblasti Podmínky ke vzdělávání se věnuje sociálnímu, organizačnímu a celkovému prostředí školy a třídy. |
cs |
dc.format |
43 s. , 40 s. příloh |
cs |
dc.format.extent |
34000682 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 26.05.2010 |
|
dc.subject |
Evaluace školy
|
cs |
dc.subject |
průběh vyučovací hodiny
|
cs |
dc.subject |
preferované metod ve výuce
|
cs |
dc.subject |
hodnocení výsledků učení žáků
|
cs |
dc.subject |
sociální a organizační prostředí školy a třídy
|
cs |
dc.subject |
evaluation of school
|
en |
dc.subject |
the course of a lesson
|
en |
dc.subject |
preferred methods employed in education
|
en |
dc.subject |
evaluation of the results of pupils' learning
|
en |
dc.subject |
social and organizatio-nal environment of school and classroom
|
en |
dc.title |
Evaluace školy |
cs |
dc.title.alternative |
Evaluatin of school |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Hozová, Leona |
|
dc.date.accepted |
2008-06-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis deals with partial evaluation of elementary school. Based on the results of the questionnaires distributed to the teachers and pupils of the sixth and ninth years, the thesis evaluates two components: the system of education and its conditions. Regarding the education system the thesis looks in detail at the course of a lesson, preferred and reliable methods employed in education and also the evaluation of results of learning in pupils. In the area of conditions in which education process takes place the work focuses on the so-cial, organizational and general classroom and school environment. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/101
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství odborných předmětů pro SŠ |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Secondary School Teachers' Training in Specialized Subjects |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
7808
|
|
dc.date.assigned |
2008-01-03 |
|
utb.result.grade |
B |
|
local.subject |
druhý stupeň základní školy
|
cs |
local.subject |
pedagogická evaluace
|
cs |
local.subject |
secondary school
|
en |
local.subject |
educational evaluation
|
en |