Personalizovaná služba jako nástroj osobního prodeje

DSpace Repository

Language: English čeština 

Personalizovaná služba jako nástroj osobního prodeje

Show simple item record

dc.contributor.advisor Dolínková, Olga
dc.contributor.author Halámková, Šárka
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:58:07Z
dc.date.available 2021-07-26T10:58:07Z
dc.date.issued 2020-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/49316
dc.description.abstract Tato bakalářská práce pojednává o personalizované službě jako o nástroji osobního prodeje. Teoretická část obsahuje základní pojmy z oblasti osobního prodeje, nákupního chování spotřebitele a také kapitolu zabývající se fashion marketingem. Praktická část popisuje situační analýzu české oděvní firmy Cavalier a neotřelý koncept soudobého nakupování pomocí osobního módního konzultanta. Práce také obsahuje šetření zkoumající přínos konzultanta v klientův prospěch, a naopak lidské bariéry této formy nákupu.
dc.format 64 s. (105 180 znaků).
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject osobní prodej cs
dc.subject móda cs
dc.subject nákupní chování cs
dc.subject fashion marketing cs
dc.subject módní konzultant cs
dc.subject personal sales en
dc.subject fashion en
dc.subject consumer behavior en
dc.subject fashion marketing en
dc.subject fashion consultant en
dc.title Personalizovaná služba jako nástroj osobního prodeje
dc.title.alternative Customized Service as a Personalized Selling Tool
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kotyzová, Pavla
dc.date.accepted 2020-08-31
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with personalized service as a tool of personal sales. The theoretical part contains of basic concepts from the field of personal sales, consumer shopping behavior and also a chapter dealing with fashion marketing. Practical part describes a situational analysis of Czech based clothing company Cvalier and a unique concept of contemporary shopping alongside with personal fashion consultant. Thesis also contains an investigation examining the consultant's contribution to the client, and conversely, the human barriers to this form of shopping.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 56552
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2020-08-10


Files in this item

Files Size Format View Description
halámková_2020_dp.pdf 1.273Mb PDF View/Open None
halámková_2020_op.doc 153Kb Unknown View/Open None
halámková_2020_vp.doc 149.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account