Marketingová komunikace festivalu Utubering
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Dolínková, Olga
|
|
dc.contributor.author |
Fikrová, Kateřina
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:58:07Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:58:07Z |
|
dc.date.issued |
2020-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/49312
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se věnuje analýze marketingové komunikace festivalu Utubering, předmětem práce bylo navrhnout možné zlepšení tohoto festivalu. Práce je rozdělena na teoretickou, metodologickou a praktickou část. Teoretická část vychází z odborné literatury, vymezuje základní pojmy marketingové komunikace a uvádí je do širších souvislostí. Další kapitoly se věnují sociálním sítím, generaci Z a na závěr je zde popsaný marketingový výzkum, který je použit v praktické části. V metodologické části je popsán cíl a účel práce, metody a postupy výzkumu. V praktické části jsou získané teoretické poznatky využity k provedení analýzy a následného zhodnocení. V této části je provedený marketingový kvalitativní výzkum formou individuálních hloubkových rozhovorů. V poslední kapitole bakalářské práce jsou popsaná doporučení pro možné zlepšení marketingové komunikace festivalu Utubering. |
|
dc.format |
67 s. (98 944 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
festival
|
cs |
dc.subject |
sociální sítě
|
cs |
dc.subject |
generace Z
|
cs |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
festival
|
en |
dc.subject |
social media
|
en |
dc.subject |
generation Z
|
en |
dc.title |
Marketingová komunikace festivalu Utubering |
|
dc.title.alternative |
Marketing Communication of the Utubering Festival |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kazík, Martin |
|
dc.date.accepted |
2020-08-31 |
|
dc.description.abstract-translated |
Abstract this bachelor thesis deals with analyzing the marketing communication of the Utubering festival. The aim of the thesis is to suggest potential improvements of the festival. The thesis consist oftheoretical, mathodological and practical part. The theoretical part draws on expert literature, defines the basic concepts of marketing communication and puts them to a broader concept. The following chapters deal with social media, generation Z and last but not least decipt marketing research which has been applied in the pactical part of the thesis. The methodology part of the thesis describes the aim and purpose of the thesis, the methods and procedures used during the research. The practical part of the thesis uses obtained theoretical date and applies them on analysis and further evaluation. This part of the thesis comprises of qualitative marketing research, performer in the formo f inividual in-depth interviews. Last chapter of the thesis draws on suggestions towards improving the marketing communication of the Utubering festival. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
56547
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2020-08-10 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account