Vstup Swine Agency na český trh

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vstup Swine Agency na český trh

Show simple item record

dc.contributor.advisor Gartnerová, Eva
dc.contributor.author Brož, Matěj
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:58:06Z
dc.date.available 2021-07-26T10:58:06Z
dc.date.issued 2020-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/49305
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá vstupem agentury Swine Agency na český trh. Zaměřuje se na hudební management v alternativním prostředí. Cílem práce je zanalyzovat nákupní chování českých hudebních interpretů při volbě agentury. Zjistit jejich potřeby, motivaci a zda jsou dostatečně informováni o činnostech agentur. V teoretické části jsou definovány pojmy důležité pro praktickou část jako hudební agentura, hudební management a dotýká se marketingové komunikace v kultuře. Pro zodpovězení výzkumných otázek je zvolena metoda polostrukturovaného rozhovoru a SWOT analýza. Tyto poznatky jsou převedeny do doporučení pro vybranou agenturu.
dc.format 62 s. (83 730 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject management cs
dc.subject hudební management cs
dc.subject hudební agentura cs
dc.subject brand cs
dc.subject kultura cs
dc.subject Swine Agency cs
dc.subject management en
dc.subject music management en
dc.subject music agency en
dc.subject brand en
dc.subject culture en
dc.subject Swine Agency en
dc.title Vstup Swine Agency na český trh
dc.title.alternative Entry of the Swine Agency to the Czech Market
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Nemeškalová, Markéta
dc.date.accepted 2020-08-31
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis deals with Swine Agency entry to czech market. It focuses on music management in alternative genres. The aim of the thesis is to analyze shopping behavior of czech musicians when choosing an agency, find out their needs, motivation and whether they are sufficiently informed about the activities of the agencies. The theoretical part defines terms important for the practical part such as music agency, music management and touches on marketing communication in culture. The method of semi-structured interview and SWOT analysis are chosen to answer the research questions. These findings are translated into recommendations for the selected agency.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 56536
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2020-08-10


Files in this item

Files Size Format View Description
brož_2020_dp.pdf 2.085Mb PDF View/Open None
brož_2020_op.doc 154.5Kb Unknown View/Open None
brož_2020_vp.pdf 531.0Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account