Využití společenských témat v content marketingu
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kocourek, Josef
|
|
dc.contributor.author |
Bednaříková, Kateřina
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:58:06Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:58:06Z |
|
dc.date.issued |
2020-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/49302
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá využitím společenských témat v obsahovém marketingu a vnímáním tohoto trendu z pohledu recipientů. Teoretická část práce se zaměřuje především na vymezení důležitých pojmů v rámci obsahového marketingu, obsahové strategie a jejich vlivu na online marketing. Praktická část analyzuje kampaň společnosti Heuréka.cz Upřímná recenze, která s těmito tématy pracuje. Následně zkoumá, jak je daná kampaň hodnocena ze strany recipientů v rámci jednotlivých věkových kategorií. Další část šetření se pak zaměřuje přímo na vnímání využití společenských témat v marketingové komunikaci. Na základě zjištěných výsledků byla navržena konkrétní doporučení na zlepšení, v rámci zkoumané kampaně. |
|
dc.format |
54 s. (85 062 sznaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
obsahový marketing
|
cs |
dc.subject |
obsahová strategie
|
cs |
dc.subject |
společenská témata
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
analýza kampaně
|
cs |
dc.subject |
marketing communications
|
en |
dc.subject |
content marketing
|
en |
dc.subject |
content strategy
|
en |
dc.subject |
social topics
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
campaign analysis
|
en |
dc.title |
Využití společenských témat v content marketingu |
|
dc.title.alternative |
Using Social Topics in Content Marketing |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kazík, Martin |
|
dc.date.accepted |
2020-08-31 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis deals with social topics in content marketing and the perception of this trend from the perspective of recipients. The theoretical part focuses on defining important terms in conent marketing, content strategy and their impact on online marketing. The practical part analyzes the campaign of the company Heuréka.cz, Upřímná recenze, which uses these topics. It then examines how the campaign is evaluated by the recipients within each age category. The next part of the analyse focuses on perception of using social topics in marketing communication. Based on the results, specific recommendations and suggestions for improvement were proposed within the research campaign. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
56533
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2020-08-10 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account