Využití společenských témat v content marketingu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Využití společenských témat v content marketingu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kocourek, Josef
dc.contributor.author Bednaříková, Kateřina
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:58:06Z
dc.date.available 2021-07-26T10:58:06Z
dc.date.issued 2020-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/49302
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá využitím společenských témat v obsahovém marketingu a vnímáním tohoto trendu z pohledu recipientů. Teoretická část práce se zaměřuje především na vymezení důležitých pojmů v rámci obsahového marketingu, obsahové strategie a jejich vlivu na online marketing. Praktická část analyzuje kampaň společnosti Heuréka.cz Upřímná recenze, která s těmito tématy pracuje. Následně zkoumá, jak je daná kampaň hodnocena ze strany recipientů v rámci jednotlivých věkových kategorií. Další část šetření se pak zaměřuje přímo na vnímání využití společenských témat v marketingové komunikaci. Na základě zjištěných výsledků byla navržena konkrétní doporučení na zlepšení, v rámci zkoumané kampaně.
dc.format 54 s. (85 062 sznaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject obsahový marketing cs
dc.subject obsahová strategie cs
dc.subject společenská témata cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject analýza kampaně cs
dc.subject marketing communications en
dc.subject content marketing en
dc.subject content strategy en
dc.subject social topics en
dc.subject marketing research en
dc.subject campaign analysis en
dc.title Využití společenských témat v content marketingu
dc.title.alternative Using Social Topics in Content Marketing
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kazík, Martin
dc.date.accepted 2020-08-31
dc.description.abstract-translated The thesis deals with social topics in content marketing and the perception of this trend from the perspective of recipients. The theoretical part focuses on defining important terms in conent marketing, content strategy and their impact on online marketing. The practical part analyzes the campaign of the company Heuréka.cz, Upřímná recenze, which uses these topics. It then examines how the campaign is evaluated by the recipients within each age category. The next part of the analyse focuses on perception of using social topics in marketing communication. Based on the results, specific recommendations and suggestions for improvement were proposed within the research campaign.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 56533
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2020-08-10


Files in this item

Files Size Format View Description
bednaříková_2020_dp.pdf 2.423Mb PDF View/Open None
bednaříková_2020_op.doc 154.5Kb Unknown View/Open None
bednaříková_2020_vp.doc 167.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account