Prvky lidového umění v reklamě
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Göttlichová, Marcela
|
|
dc.contributor.author |
Andrlíková, Lucie
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:58:06Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:58:06Z |
|
dc.date.issued |
2020-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/49298
|
|
dc.description.abstract |
Cílem bakalářské práce je zjistit, zda jsou prvky lidové tvorby ve vybraných reklamách použity adekvátním způsobem a také, jestli jsou prvky užity odpovídajícím způsobem vůči produktu. V neposlední řadě je cílem zjistit, zda produkt podporují. Pro výzkum byla zvolena kvalitativní metoda formou rozhovorů, která dovolila lepšímu porozumění a hlubšímu pochopení. V teoretické části se nachází základní definice spojené s tématem. Praktická část obsahuje analýzu autorky a rozbor rozhovorů. |
|
dc.format |
68 s. (86 732 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
prvky lidové umění
|
cs |
dc.subject |
folklor
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
umění v reklamě
|
cs |
dc.subject |
folklore elements
|
en |
dc.subject |
folk
|
en |
dc.subject |
advertising
|
en |
dc.subject |
art in advertising
|
en |
dc.title |
Prvky lidového umění v reklamě |
|
dc.title.alternative |
Folk art Elements in Advertising |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Wroblowská, Zuzana |
|
dc.date.accepted |
2020-08-31 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of the bachelor thesis is to find out whether the elements of folk art are used in selected advertisements in an adequate way and also whether the elements are used in an appropriate way for the product. Last but not least, the goal is to find out if they support the product. A qualitative method in the form of interviews was chosen for the research, which allowed for a better understanding and deeper understanding. In the theoretical part, there is a basic definition related to the topic. The practical part of the content is the analysis of the author and the analysis of interviews. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
56529
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2020-08-10 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account