Klamavá reklama a její působení na zákazníka při nákupním rozhodování
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Stránský, Michal
|
|
dc.contributor.author |
Zatloukalová, Barbora
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:58:06Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:58:06Z |
|
dc.date.issued |
2020-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/49296
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce se zabývá nekalou soutěží v souvislosti s potravinami. Hlavním cílem je přehledně zpracovat téma týkající se reklamy všeobecné, tak i konkrétních částí, a to nekalé soutěže a převážně její hlavní podstaty - klamavé reklamy a jejího vlivu na spotřebitele. V této práci budou i definice příslušných institucí a jejich působení na praktiky spojené s klamavou reklamou. V praktické části budou zpracovány a rozebrány nejčastější příklady klamavé reklamy na potraviny a v projektové části pak porovnání jednotlivých názorů konečných spotřebitelů a jejich pohled na toto téma. |
|
dc.format |
81 s. Obr. příl.- 3 s.(627 zn) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Klamavá reklama
|
cs |
dc.subject |
Rada pro reklamu
|
cs |
dc.subject |
nekalá soutěž
|
cs |
dc.subject |
hospodářská soutěž
|
cs |
dc.subject |
psychologie reklamy
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
spotřebitel
|
cs |
dc.subject |
kvalitativní výzkum
|
cs |
dc.subject |
Misleading Advertising
|
en |
dc.subject |
Advertising Standards Council
|
en |
dc.subject |
unfair competition
|
en |
dc.subject |
economy competition
|
en |
dc.subject |
psychology of advertising
|
en |
dc.subject |
advertising
|
en |
dc.subject |
consumer
|
en |
dc.subject |
quality research
|
en |
dc.title |
Klamavá reklama a její působení na zákazníka při nákupním rozhodování |
|
dc.title.alternative |
Misleading Advertising and its Effect on Customer in Purchasing Decisions |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vysekalová, Jitka |
|
dc.date.accepted |
2020-09-03 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis deals with unfair competition in connection with food. The main objective is to clearly process the topic concerning general advertising as well as specific parts, namely unfair competition and mainly its facts - misleading advertising and its impact on consumers. In this work there will also be definitions of the relevant institutions and their action on practices related to misleading advertising. In the practical part, the most common examples of misleading advertising on food will be prepared and discussed, and in the project part a comparison of the individual opinions of final consumers and their view on the subject. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
56525
|
|
utb.result.grade |
E |
|
dc.date.submitted |
2020-08-10 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account