Klamavá reklama a její působení na zákazníka při nákupním rozhodování

DSpace Repository

Language: English čeština 

Klamavá reklama a její působení na zákazníka při nákupním rozhodování

Show simple item record

dc.contributor.advisor Stránský, Michal
dc.contributor.author Zatloukalová, Barbora
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:58:06Z
dc.date.available 2021-07-26T10:58:06Z
dc.date.issued 2020-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/49296
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zabývá nekalou soutěží v souvislosti s potravinami. Hlavním cílem je přehledně zpracovat téma týkající se reklamy všeobecné, tak i konkrétních částí, a to nekalé soutěže a převážně její hlavní podstaty - klamavé reklamy a jejího vlivu na spotřebitele. V této práci budou i definice příslušných institucí a jejich působení na praktiky spojené s klamavou reklamou. V praktické části budou zpracovány a rozebrány nejčastější příklady klamavé reklamy na potraviny a v projektové části pak porovnání jednotlivých názorů konečných spotřebitelů a jejich pohled na toto téma.
dc.format 81 s. Obr. příl.- 3 s.(627 zn)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Klamavá reklama cs
dc.subject Rada pro reklamu cs
dc.subject nekalá soutěž cs
dc.subject hospodářská soutěž cs
dc.subject psychologie reklamy cs
dc.subject reklama cs
dc.subject spotřebitel cs
dc.subject kvalitativní výzkum cs
dc.subject Misleading Advertising en
dc.subject Advertising Standards Council en
dc.subject unfair competition en
dc.subject economy competition en
dc.subject psychology of advertising en
dc.subject advertising en
dc.subject consumer en
dc.subject quality research en
dc.title Klamavá reklama a její působení na zákazníka při nákupním rozhodování
dc.title.alternative Misleading Advertising and its Effect on Customer in Purchasing Decisions
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Vysekalová, Jitka
dc.date.accepted 2020-09-03
dc.description.abstract-translated This thesis deals with unfair competition in connection with food. The main objective is to clearly process the topic concerning general advertising as well as specific parts, namely unfair competition and mainly its facts - misleading advertising and its impact on consumers. In this work there will also be definitions of the relevant institutions and their action on practices related to misleading advertising. In the practical part, the most common examples of misleading advertising on food will be prepared and discussed, and in the project part a comparison of the individual opinions of final consumers and their view on the subject.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 56525
utb.result.grade E
dc.date.submitted 2020-08-10


Files in this item

Files Size Format View Description
zatloukalová_2020_dp.pdf 3.656Mb PDF View/Open None
zatloukalová_2020_op.doc 155Kb Unknown View/Open None
zatloukalová_2020_vp.doc 152Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account