Projekty zaměřené proti Fake news, hoaxům a propagandě

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekty zaměřené proti Fake news, hoaxům a propagandě

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bačuvčík, Radim
dc.contributor.author Vašíček, Filip
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:58:06Z
dc.date.available 2021-07-26T10:58:06Z
dc.date.issued 2020-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/49291
dc.description.abstract Práce se zabývá vybranými českými projekty, které bojují proti škodlivému vlivu dezinformací, fake news, hoaxů a propagandy v českém prostředí. Hlavní část práce spočívá v obsahové analýze, která zkoumá činnost těchto projektů, a jejich výstupy na webu nebo sociálních sítích. Dále je analyzován také obraz projektů v předních médiích, klasifikovaných jako média dezinformační. Práce rovněž uvádí, které subjekty jsou nejčastěji bráněny proti těmto škodlivým vlivům a praktikám, a také kdo jsou jejich nejčastější původci. Závěr práce uvádí stručná doporučení změn marketingové komunikace.
dc.format 102 s. (143 372 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject fake news cs
dc.subject hoax cs
dc.subject dezinformace cs
dc.subject politický marketing cs
dc.subject propaganda cs
dc.subject neziskové organizace cs
dc.subject fake news en
dc.subject hoax en
dc.subject disinformation en
dc.subject political marketing en
dc.subject propaganda en
dc.subject non-profit organizations en
dc.title Projekty zaměřené proti Fake news, hoaxům a propagandě
dc.title.alternative Projects Focused on Inhibiting the Spread of Fake News, Hoaxes and Propaganda
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Šula, Tomáš
dc.date.accepted 2020-09-03
dc.description.abstract-translated The focus of this thesis are selected Czech projects that fight against the harmful effects of misinformation, fake news, hoaxes and propaganda in the Czech Republic. The main part of the thesis consists of content analysis that looks into the activities of these projects and their outputs on the web or social networks. The image of projects in leading media, classified as disinformation media, is further analyzed. Another objective of this thesis are subjects that are the most often defended against these influences and practices, and who their most common originators are. The thesis is concluded with recommendations for changes in marketing communication.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 56520
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2020-08-10


Files in this item

Files Size Format View Description
vašíček_2020_dp.pdf 1.366Mb PDF View/Open None
vašíček_2020_op.doc 136Kb Unknown View/Open None
vašíček_2020_vp.doc 152Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account