dc.contributor.advisor |
Dolínková, Olga
|
|
dc.contributor.author |
Valentová, Barbora
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:58:06Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:58:06Z |
|
dc.date.issued |
2020-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/49290
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce analyzuje současnou komunikační strategii značky Cyklostar, která je pod záštitou šumperské, tedy české, firmy Everstar s. r. o. Práce je rozdělena do tří částí - teoretické, praktické a projektové. Vysvětluje teorii, která se týká komunikační strategie pro značky a firmy obecně, dále byla provedena analýza komunikační strategie značky Cyklostar, její konkurence a kvantitativní i kvalitativní výzkum. V poslední části je navržen další postup fungování značky Cyklostar, jejíž základ je položen na poznatcích z předcházející části. Projektová část je zaměřena na zlepšení a rozšíření komunikace značky Cyklostar. |
|
dc.format |
81 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
komunikační strategie
|
cs |
dc.subject |
značka
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
Cyklostar
|
cs |
dc.subject |
communication strategy
|
en |
dc.subject |
brand
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
Cyklostar
|
en |
dc.title |
Komunikační strategie značky |
|
dc.title.alternative |
Brand Communication Strategy |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Wroblowská, Zuzana |
|
dc.date.accepted |
2020-09-02 |
|
dc.description.abstract-translated |
The diploma thesis analyzes the current communication strategy of the Cyklostar brand, which belongs to Czech company from Šumperk city Everstar s. r. o. The thesis is divided into three parts - theoretical, practical and project. It explains the theory concerning the communication strategy for brands and companies in general, the analysis of the communication strategy of the Cyklostar brand, its competition and quantitative and qualitative research were performed. In the last part, another procedure of the Cyklostar brand is proposed, the basis of which is based on the facts from the previous part. The project part is focused on improving and expanding the communication of the Cyklostar brand. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
56519
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2020-08-10 |
|