Komunikační strategie značky

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační strategie značky

Show simple item record

dc.contributor.advisor Dolínková, Olga
dc.contributor.author Valentová, Barbora
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:58:06Z
dc.date.available 2021-07-26T10:58:06Z
dc.date.issued 2020-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/49290
dc.description.abstract Diplomová práce analyzuje současnou komunikační strategii značky Cyklostar, která je pod záštitou šumperské, tedy české, firmy Everstar s. r. o. Práce je rozdělena do tří částí - teoretické, praktické a projektové. Vysvětluje teorii, která se týká komunikační strategie pro značky a firmy obecně, dále byla provedena analýza komunikační strategie značky Cyklostar, její konkurence a kvantitativní i kvalitativní výzkum. V poslední části je navržen další postup fungování značky Cyklostar, jejíž základ je položen na poznatcích z předcházející části. Projektová část je zaměřena na zlepšení a rozšíření komunikace značky Cyklostar.
dc.format 81 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject komunikační strategie cs
dc.subject značka cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject Cyklostar cs
dc.subject communication strategy en
dc.subject brand en
dc.subject marketing research en
dc.subject Cyklostar en
dc.title Komunikační strategie značky
dc.title.alternative Brand Communication Strategy
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Wroblowská, Zuzana
dc.date.accepted 2020-09-02
dc.description.abstract-translated The diploma thesis analyzes the current communication strategy of the Cyklostar brand, which belongs to Czech company from Šumperk city Everstar s. r. o. The thesis is divided into three parts - theoretical, practical and project. It explains the theory concerning the communication strategy for brands and companies in general, the analysis of the communication strategy of the Cyklostar brand, its competition and quantitative and qualitative research were performed. In the last part, another procedure of the Cyklostar brand is proposed, the basis of which is based on the facts from the previous part. The project part is focused on improving and expanding the communication of the Cyklostar brand.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 56519
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2020-08-10


Files in this item

Files Size Format View Description
valentová_2020_dp.pdf 3.229Mb PDF View/Open None
valentová_2020_op.doc 157.5Kb Unknown View/Open None
valentová_2020_vp.doc 150.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account