Návrh věrnostního programu pro dopravní společnost Arriva vlaky

DSpace Repository

Language: English čeština 

Návrh věrnostního programu pro dopravní společnost Arriva vlaky

Show simple item record

dc.contributor.advisor Weberová, Dagmar
dc.contributor.author Šrůtek, Jan
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:58:06Z
dc.date.available 2021-07-26T10:58:06Z
dc.date.issued 2020-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/49283
dc.description.abstract Diplomová práce má za cíl vytvoření návrhu věrnostního programu pro českého osobního železničního dopravce Arriva vlaky. Jednotlivé části práce obsahují teoretické, praktické i projektové kapitoly, vždy vztahující se k danému tématu. Teoretická část zahrnuje nejprve rešerši literatury o obecném zákaznickém managementu a následně důležité informace o zákaznických věrnostních programech. Součástí praktické části je představení českých železničních společností a analýza jejich věrnostních programů. Provedený výzkum mezi cestujícími na železnici slouží jako podklad výstupní části projektové, kde je popsána vize návrhu možného budoucího věrnostního programu společnosti Arriva vlaky.
dc.format 89 s. (122 711 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject CRM cs
dc.subject řízení vztahu se zákazníky cs
dc.subject spokojenost zákazníka cs
dc.subject věrnostní programy cs
dc.subject věrnostní karty cs
dc.subject čeští železniční dopravci cs
dc.subject Arriva vlaky cs
dc.subject CRM en
dc.subject Customer en
dc.subject Relationship Management en
dc.subject customer satisfaction en
dc.subject loyalty programs en
dc.subject loyalty cards en
dc.subject Czech railway traffic en
dc.subject Arriva trains en
dc.title Návrh věrnostního programu pro dopravní společnost Arriva vlaky
dc.title.alternative Design of a Loyalty program for the Transportation Company Arriva Trains
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Štarchoň, Peter
dc.date.accepted 2020-09-03
dc.description.abstract-translated The goal of this thesis is to create a loyalty program proposal for the Czech division of Arriva trains. This work contains theoretical, practical and project chapters which are directly connected to the chosen topic. The theoretical chapter introduces used literature research about customer service management. It also informs readers about real life loyalty programs. The practical chapter introduces Czech railroad companies and analyses their loyalty programs. Finally, the practical chapter describes the vision of Arriva's possible future loyalty programme. The practical chapter uses the train passengers survey for the support of its vision.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 56509
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2020-08-10


Files in this item

Files Size Format View Description
šrůtek_2020_dp.pdf 1.617Mb PDF View/Open None
šrůtek_2020_op.doc 154Kb Unknown View/Open None
šrůtek_2020_vp.doc 156.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account