Návrh věrnostního programu pro dopravní společnost Arriva vlaky
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Weberová, Dagmar
|
|
dc.contributor.author |
Šrůtek, Jan
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:58:06Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:58:06Z |
|
dc.date.issued |
2020-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/49283
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce má za cíl vytvoření návrhu věrnostního programu pro českého osobního železničního dopravce Arriva vlaky. Jednotlivé části práce obsahují teoretické, praktické i projektové kapitoly, vždy vztahující se k danému tématu. Teoretická část zahrnuje nejprve rešerši literatury o obecném zákaznickém managementu a následně důležité informace o zákaznických věrnostních programech. Součástí praktické části je představení českých železničních společností a analýza jejich věrnostních programů. Provedený výzkum mezi cestujícími na železnici slouží jako podklad výstupní části projektové, kde je popsána vize návrhu možného budoucího věrnostního programu společnosti Arriva vlaky. |
|
dc.format |
89 s. (122 711 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
CRM
|
cs |
dc.subject |
řízení vztahu se zákazníky
|
cs |
dc.subject |
spokojenost zákazníka
|
cs |
dc.subject |
věrnostní programy
|
cs |
dc.subject |
věrnostní karty
|
cs |
dc.subject |
čeští železniční dopravci
|
cs |
dc.subject |
Arriva vlaky
|
cs |
dc.subject |
CRM
|
en |
dc.subject |
Customer
|
en |
dc.subject |
Relationship Management
|
en |
dc.subject |
customer satisfaction
|
en |
dc.subject |
loyalty programs
|
en |
dc.subject |
loyalty cards
|
en |
dc.subject |
Czech railway traffic
|
en |
dc.subject |
Arriva trains
|
en |
dc.title |
Návrh věrnostního programu pro dopravní společnost Arriva vlaky |
|
dc.title.alternative |
Design of a Loyalty program for the Transportation Company Arriva Trains |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Štarchoň, Peter |
|
dc.date.accepted |
2020-09-03 |
|
dc.description.abstract-translated |
The goal of this thesis is to create a loyalty program proposal for the Czech division of Arriva trains. This work contains theoretical, practical and project chapters which are directly connected to the chosen topic. The theoretical chapter introduces used literature research about customer service management. It also informs readers about real life loyalty programs. The practical chapter introduces Czech railroad companies and analyses their loyalty programs. Finally, the practical chapter describes the vision of Arriva's possible future loyalty programme. The practical chapter uses the train passengers survey for the support of its vision. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
56509
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2020-08-10 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account