Komunikační plán knižního vydavatelství

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační plán knižního vydavatelství

Show simple item record

dc.contributor.advisor Juříková, Martina
dc.contributor.author Šohaj, David
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:58:05Z
dc.date.available 2021-07-26T10:58:05Z
dc.date.issued 2020-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/49282
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zabývá návrhem komunikační strategie a komunikačního plánu knižního vydavatelství Jan Melvil Publishing. V teoretické části jsou na základě pohledů různých autorů a zdrojů definovány a formulovány pojmy a přístupy související s tématy a specifikacemi samotného knižního formátu, knižního trhu a marketingových komunikací. Praktická část práce je potom věnována výzkumu a analýzám, na jejichž základě budou vytvořeny konečné návrhy a doporučení pro projekt. Projektová část je na základě výsledků výzkumů zaměřena na komunikační strategii a plán vydavatelství Jan Melvil Publishing.
dc.format 133
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject kniha cs
dc.subject nakladatelství cs
dc.subject literatura cs
dc.subject marketing cs
dc.subject management cs
dc.subject branding cs
dc.subject positioning cs
dc.subject vzdělávání cs
dc.subject osobní rozvoj cs
dc.subject book en
dc.subject publishing house en
dc.subject literature en
dc.subject marketing en
dc.subject management en
dc.subject branding en
dc.subject positioning en
dc.subject education en
dc.subject personal development en
dc.title Komunikační plán knižního vydavatelství
dc.title.alternative Communication Plan of The Book Publishing Company
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Navrátilová, Svatava
dc.date.accepted 2020-09-03
dc.description.abstract-translated This master thesis is engaged in the proposal of communication strategy and communication plan for the book publishing house Jan Melvil Publishing. In the theoretical part of the thesis, the concepts and approaches related to the topics and specifications of the book format, book market and marketing communications are defined and formulated based on the basis of the views of various authors and sources. The project part is based on the results of research and is focused on communication strategy and plan of the Jan Melvil Publishing company.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 56508
utb.result.grade E
dc.date.submitted 2020-08-10


Files in this item

Files Size Format View Description
šohaj_2020_dp.pdf 4.443Mb PDF View/Open None
šohaj_2020_op.doc 148Kb Unknown View/Open None
šohaj_2020_vp.doc 127Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account