Návrh zvýšení spokojenosti pracovníků cestovní agentury INVIA.CZ, s.r.o.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kressová, Petra
|
|
dc.contributor.author |
Srholcová, Jitka
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-16T07:51:54Z |
|
dc.date.issued |
2008-05-05 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/4927
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce je zaměřena na problematiku spokojenosti prodejců cestovní agentury INVIA.CZ, s.r.o. Vychází z teoretických poznatků o řízení lidských zdrojů, spokojenosti a motivace zaměstnanců. Zdůrazňuje důležitost neustálého sledování a práce na zvyšování úrovně této v oblasti. Provedený průzkum, který je zpracován pomocí dotazníkového šetření analyzuje současnou úroveň spokojenosti prodejců agentury. Odráží názory prodejců na podmínky, které jsou důležitými faktory pro vznik a zvyšování jejich spokojenosti v organizaci. Na základě zjištěných a zpracovaných informací je pro společnost vypracován návrh vedoucí k systematickému zvyšování spokojenosti jejích zaměstnanců. |
cs |
dc.format |
90 s., 7 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
1705662 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 05.05.2038 |
|
dc.subject |
lidské zdroje
|
cs |
dc.subject |
spokojenost zaměstnanců
|
cs |
dc.subject |
motivace
|
cs |
dc.subject |
stimulace
|
cs |
dc.subject |
dotazník
|
cs |
dc.subject |
human resources
|
en |
dc.subject |
contentment of employees
|
en |
dc.subject |
motivation
|
en |
dc.subject |
stimulation
|
en |
dc.subject |
questionnaire
|
en |
dc.title |
Návrh zvýšení spokojenosti pracovníků cestovní agentury INVIA.CZ, s.r.o. |
cs |
dc.title.alternative |
Concept of higher contentment of employees of travel agency INVIA.CZ, Ltd. |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Matošková, Jana |
|
dc.date.accepted |
2008-05-29 |
|
dc.date.vskp-available |
2038-05-05 |
|
dc.description.abstract-translated |
This Master thesis is concentrated on problems of contentment of employees of a travel agency INVIA.CZ, Ltd. It is based on theoretical knowledge of managing human resources, employee's contentment and motivation. It points out the importance of continuous monitoring and working on a level increase in this sphere. The survey analyses the current situation of agency's sellers satisfaction and was carried out by a questionnaire. This questionnaire search shows company's staff opinion about the conditions which are the bases of formation and increase of employee's contentment. Based on the information acquired and processed, the author has made concept for the firm that will lead to higher contentment of its employees. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/174
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
8322
|
|
dc.date.assigned |
2008-03-14 |
|
utb.result.grade |
A |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account