Budování a strategické řízení značky Gamebrand

DSpace Repository

Language: English čeština 

Budování a strategické řízení značky Gamebrand

Show simple item record

dc.contributor.advisor Banyar, Milan
dc.contributor.author Roh, Jakub
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:58:05Z
dc.date.available 2021-07-26T10:58:05Z
dc.date.issued 2020-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/49279
dc.description.abstract Cílem diplomové práce je vytvoření jednotné strategie pro organizaci Gamebrand - herní organizaci, která vznikla jako obchod s herním merchandise a v současnosti je vnímaná pouze jako elektronický obchod. Za poslední 2 roky ale provedla spoustu akvizicí, stránky a skupiny na sociálních sítích s více než 100 000 fanoušky, webové portály s herní tématikou, e-sport tým hrající na národní úrovni a vytváří také marketingovou agenturu, která má za cíl propojit značky se segmentem hráčů her. Přestože jsou všechny výše zmíněné aktivity vedené stejnou firmou, navenek vystupuje jako několik subjektů. Výstupem diplomové práce je jednotná komunikační strategie a zadání pro vizuální identitu, která pokryje celou škálu nabídky této organizace.
dc.format 104 s. (129 239 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Značka cs
dc.subject prvky značky cs
dc.subject budování značky cs
dc.subject řízení značky cs
dc.subject branding cs
dc.subject e-commerce cs
dc.subject internetový obchod cs
dc.subject e-sport cs
dc.subject gaming cs
dc.subject hry cs
dc.subject agentura cs
dc.subject Brand en
dc.subject brand elements en
dc.subject brand building en
dc.subject brand management en
dc.subject branding en
dc.subject e-commerce en
dc.subject online store en
dc.subject e-sport en
dc.subject gaming en
dc.subject games en
dc.subject agency en
dc.title Budování a strategické řízení značky Gamebrand
dc.title.alternative Building and Strategic Management of Gamebrand Brand
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Stránský, Michal
dc.date.accepted 2020-09-03
dc.description.abstract-translated he aim of the diploma thesis is to create a unified strategy for the organization Gamebrand - a gaming organization, which was established as a shop with game merchandise and is currently perceived only as an electronic shop. Over the last 2 years, however, it has made many acquisitions, sites and groups on social networks with more than 100,000 fans, web portals with a game theme, an e-sports team playing nationally and also creating a marketing agency that aims to connect brands with the segment game players. Although all of the above activities are run by the same company, it acts externally as several entities. The output of the diploma thesis is a unified communication strategy and assignment for visual identity, which will cover the full range of the offer of this organization.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 56503
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2020-08-10


Files in this item

Files Size Format View Description
roh_2020_dp.pdf 2.524Mb PDF View/Open None
roh_2020_op.doc 152.5Kb Unknown View/Open None
roh_2020_vp.pdf 472.7Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account