dc.contributor.advisor |
Banyar, Milan
|
|
dc.contributor.author |
Roh, Jakub
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:58:05Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:58:05Z |
|
dc.date.issued |
2020-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/49279
|
|
dc.description.abstract |
Cílem diplomové práce je vytvoření jednotné strategie pro organizaci Gamebrand - herní organizaci, která vznikla jako obchod s herním merchandise a v současnosti je vnímaná pouze jako elektronický obchod. Za poslední 2 roky ale provedla spoustu akvizicí, stránky a skupiny na sociálních sítích s více než 100 000 fanoušky, webové portály s herní tématikou, e-sport tým hrající na národní úrovni a vytváří také marketingovou agenturu, která má za cíl propojit značky se segmentem hráčů her. Přestože jsou všechny výše zmíněné aktivity vedené stejnou firmou, navenek vystupuje jako několik subjektů. Výstupem diplomové práce je jednotná komunikační strategie a zadání pro vizuální identitu, která pokryje celou škálu nabídky této organizace. |
|
dc.format |
104 s. (129 239 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Značka
|
cs |
dc.subject |
prvky značky
|
cs |
dc.subject |
budování značky
|
cs |
dc.subject |
řízení značky
|
cs |
dc.subject |
branding
|
cs |
dc.subject |
e-commerce
|
cs |
dc.subject |
internetový obchod
|
cs |
dc.subject |
e-sport
|
cs |
dc.subject |
gaming
|
cs |
dc.subject |
hry
|
cs |
dc.subject |
agentura
|
cs |
dc.subject |
Brand
|
en |
dc.subject |
brand elements
|
en |
dc.subject |
brand building
|
en |
dc.subject |
brand management
|
en |
dc.subject |
branding
|
en |
dc.subject |
e-commerce
|
en |
dc.subject |
online store
|
en |
dc.subject |
e-sport
|
en |
dc.subject |
gaming
|
en |
dc.subject |
games
|
en |
dc.subject |
agency
|
en |
dc.title |
Budování a strategické řízení značky Gamebrand |
|
dc.title.alternative |
Building and Strategic Management of Gamebrand Brand |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Stránský, Michal |
|
dc.date.accepted |
2020-09-03 |
|
dc.description.abstract-translated |
he aim of the diploma thesis is to create a unified strategy for the organization Gamebrand - a gaming organization, which was established as a shop with game merchandise and is currently perceived only as an electronic shop. Over the last 2 years, however, it has made many acquisitions, sites and groups on social networks with more than 100,000 fans, web portals with a game theme, an e-sports team playing nationally and also creating a marketing agency that aims to connect brands with the segment game players. Although all of the above activities are run by the same company, it acts externally as several entities. The output of the diploma thesis is a unified communication strategy and assignment for visual identity, which will cover the full range of the offer of this organization. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
56503
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2020-08-10 |
|