Motivační faktory zaměstnanců ve vybrané společnosti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Motivační faktory zaměstnanců ve vybrané společnosti

Show simple item record

dc.contributor.advisor Weberová, Dagmar
dc.contributor.author Pátková, Hana
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:58:05Z
dc.date.available 2021-07-26T10:58:05Z
dc.date.issued 2020-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/49276
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zabývá motivačními faktory zaměstnanců ve vybrané společnosti. V teoretické části jsou shrnuty odborné pojmy potřebné pro dostatečnou znalost tohoto tématu. Dále je zde metodika výzkumu a navržení způsobu výzkumu. V praktické části je charakteristika vybrané společnosti a analýza provedeného kvantitativního šetření ve společnosti. Na základě analýzy dat jsou zde návrhy a doporučení ke zlepšení stávající situace ve společnosti. V poslední, projektové části, je vybrán jeden z analyzovaných motivačních faktorů a navržen projekt ke vzdělávání zaměstnanců, podpory jejich osobního růstu a také ke zvýšení motivovanosti a loajality k zaměstnavateli.
dc.format 100 s. (143 376 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject externí a interní marketing cs
dc.subject personální marketing cs
dc.subject interní komunikace cs
dc.subject motivace cs
dc.subject motivační faktory cs
dc.subject zaměstnanci cs
dc.subject firemní kultura cs
dc.subject firemní vzdělávání cs
dc.subject external and internal marketing en
dc.subject personal marketing en
dc.subject internal communication en
dc.subject motivation en
dc.subject motivational factors en
dc.subject employees en
dc.subject corporate culture en
dc.subject corporate education en
dc.title Motivační faktory zaměstnanců ve vybrané společnosti
dc.title.alternative Motivation Factors of Employees in a Selected Company
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Šramová, Blandína
dc.date.accepted 2020-09-03
dc.description.abstract-translated This diploma thesis deals with the motivational factors of employees in a selected company. The theoretical part summarizes the scientific concepts needed for sufficient knowledge of this topic. There is also a research methodology and design of a research method. The practical part consists of the characteristics of the selected company and the analysis of the quantitative survey in the company. Based on the analysis of data, there are suggestions and recommendations on how to improve the current situation in the company. In the last, project part, one of the analyzed motivational factors is selected and a project is proposed to educate employees, support their personal growth and also to increase their motivation and loyalty to the employer.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 56499
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2020-08-10


Files in this item

Files Size Format View Description
pátková_2020_dp.pdf 2.829Mb PDF View/Open None
pátková_2020_op.pdf 486.6Kb PDF View/Open None
pátková_2020_vp.doc 153Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account