Motivační faktory zaměstnanců ve vybrané společnosti
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Weberová, Dagmar
|
|
dc.contributor.author |
Pátková, Hana
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:58:05Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:58:05Z |
|
dc.date.issued |
2020-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/49276
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce se zabývá motivačními faktory zaměstnanců ve vybrané společnosti. V teoretické části jsou shrnuty odborné pojmy potřebné pro dostatečnou znalost tohoto tématu. Dále je zde metodika výzkumu a navržení způsobu výzkumu. V praktické části je charakteristika vybrané společnosti a analýza provedeného kvantitativního šetření ve společnosti. Na základě analýzy dat jsou zde návrhy a doporučení ke zlepšení stávající situace ve společnosti. V poslední, projektové části, je vybrán jeden z analyzovaných motivačních faktorů a navržen projekt ke vzdělávání zaměstnanců, podpory jejich osobního růstu a také ke zvýšení motivovanosti a loajality k zaměstnavateli. |
|
dc.format |
100 s. (143 376 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
externí a interní marketing
|
cs |
dc.subject |
personální marketing
|
cs |
dc.subject |
interní komunikace
|
cs |
dc.subject |
motivace
|
cs |
dc.subject |
motivační faktory
|
cs |
dc.subject |
zaměstnanci
|
cs |
dc.subject |
firemní kultura
|
cs |
dc.subject |
firemní vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
external and internal marketing
|
en |
dc.subject |
personal marketing
|
en |
dc.subject |
internal communication
|
en |
dc.subject |
motivation
|
en |
dc.subject |
motivational factors
|
en |
dc.subject |
employees
|
en |
dc.subject |
corporate culture
|
en |
dc.subject |
corporate education
|
en |
dc.title |
Motivační faktory zaměstnanců ve vybrané společnosti |
|
dc.title.alternative |
Motivation Factors of Employees in a Selected Company |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Šramová, Blandína |
|
dc.date.accepted |
2020-09-03 |
|
dc.description.abstract-translated |
This diploma thesis deals with the motivational factors of employees in a selected company. The theoretical part summarizes the scientific concepts needed for sufficient knowledge of this topic. There is also a research methodology and design of a research method. The practical part consists of the characteristics of the selected company and the analysis of the quantitative survey in the company. Based on the analysis of data, there are suggestions and recommendations on how to improve the current situation in the company. In the last, project part, one of the analyzed motivational factors is selected and a project is proposed to educate employees, support their personal growth and also to increase their motivation and loyalty to the employer. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
56499
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2020-08-10 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account