dc.contributor.advisor |
Bačuvčík, Radim
|
|
dc.contributor.author |
Kalinová, Zuzana
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:58:05Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:58:05Z |
|
dc.date.issued |
2020-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/49271
|
|
dc.description.abstract |
Práce se zaměřuje na marketingovou strategii Kina ve Frenštátě pod Radhoštěm. Teoretická část přibližuje historii kinematografie v České republice a následně se podrobněji věnuje fungování kina z pohledu marketingovému mixu. Praktická část popisuje historii, současný stav a marketingový mix Kina ve Frenštátě p. R.. Dále analyzuje výsledky kvantitativního výzkumu, který proběhl formou dotazníkového šetření u respondentů žijících, pracujících či studujících ve Frenštátě p. R. či v okolních městech a obcích. Výzkum se zabývá analýzou současného provozu kina, programovou nabídkou a návštěvností. Analyzovány byly také výsledky kvalitativního výzkumu, který probíhal formou polostrukturovaných osobních rozhovorů, s cílem zjistit postoje vybrané cílové skupiny k záměru zařadit do programové nabídky kina pravidelné zlevněné projekce pro seniory. Výsledky obou šetření byly využity v projektové části práce, která se zaměřuje na tvorbu marketingového plánu a strategie, jejíž cílem je návrh na vytvoření nového filmového klubu, zaměřeného na současného i budoucího návštěvníka Kina ve Frenštátě p. R. v seniorském věku. |
|
dc.format |
117 s. (192 251 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
kultura
|
cs |
dc.subject |
film
|
cs |
dc.subject |
filmový marketing
|
cs |
dc.subject |
marketing kultury
|
cs |
dc.subject |
kino
|
cs |
dc.subject |
publikum
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
benefit
|
cs |
dc.subject |
filmový klub
|
cs |
dc.subject |
senior
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
culture
|
en |
dc.subject |
film
|
en |
dc.subject |
film marketing
|
en |
dc.subject |
marketing culture
|
en |
dc.subject |
cinema
|
en |
dc.subject |
audience
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
benefits
|
en |
dc.subject |
film club
|
en |
dc.subject |
senior
|
en |
dc.title |
Marketingová strategie kina ve Frenštátě pod Radhoštěm |
|
dc.title.alternative |
Marketing Strategy of the Cinema in Frenštát pod Radhoštěm |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kotyzová, Pavla |
|
dc.date.accepted |
2020-09-03 |
|
dc.description.abstract-translated |
The paper focuses on the marketing strategy of the Cinema in Frenštát pod Radhoštěm. The theoretical part introduces the history of cinema in the Czech Republic and then deals in more detail with the functioning of cinema from the perspective of the marketing mix. The practical part describes the history, current state, and marketing mix of the Cinema in Frenštát p. R. It further analyzes the results of a quantitative research, which took place in the form of a questionnaire survey of respondents living, working, or studying in Frenštát p. R. and surrounding towns and villages. The research deals with the analysis of the current operation of the cinema, the program offer and number of visitors. The results of qualitative research, which took place in the form of semi-structured personal interviews, were also analyzed in order to find out the attitudes of the selected target group to the intention to include regular discounted screenings for seniors in the cinema's program. The results of both surveys were used in the project part of the work, which focuses on creating a marketing plan and strategy, which aims to propose a new film club, focused on current and future visitors to the Cinema in Frenštát p. R. in senior age. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
56489
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2020-08-10 |
|