Budování osobního brandu v online marketingu
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kocourek, Josef
|
|
dc.contributor.author |
Horálková, Klára
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:58:05Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:58:05Z |
|
dc.date.issued |
2020-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/49267
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá budováním osobního brandu při přechodu zaměstnance na volnou nohu v oblasti výkonnostního marketingu zaměřeného na PPC reklamu. Jejím cílem je navrhnout postup budování osobního brandu včetně postupu pro konkrétní osobu v projektové části. Práce shrnuje výhody a nevýhody freelancingu, online marketing a možné postupy budování brandů. Navrhuje obecný postup budování osobního brandu. Informace o komunitě českého PPC online marketingu a o budování osobních brandů na tomto trhu získává prostřednictvím kvalitativního a kvantitativního výzkumu. Navrhuje postup budování brandu pro PPC specialistku, která plánuje začít pracovat jako freelancer při mateřské dovolené. |
|
dc.format |
89 s. (120 254 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
brand
|
cs |
dc.subject |
budování brandu
|
cs |
dc.subject |
freelancer
|
cs |
dc.subject |
online marketing
|
cs |
dc.subject |
podnikatelský plán
|
cs |
dc.subject |
PPC
|
cs |
dc.subject |
brand
|
en |
dc.subject |
brand building
|
en |
dc.subject |
business plan
|
en |
dc.subject |
freelancer
|
en |
dc.subject |
online marketing
|
en |
dc.subject |
PPC
|
en |
dc.title |
Budování osobního brandu v online marketingu |
|
dc.title.alternative |
The Personal Branding Strategy in Online Marketing |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kotyzová, Pavla |
|
dc.date.accepted |
2020-09-02 |
|
dc.description.abstract-translated |
The diploma thesis deals with building a personal brand in the transition of an employee to freelancing in the field of performance marketing focused on PPC advertising. Its aim is to design a procedure for building a personal brand, including a procedure for a specific person in the project part. The thesis summarizes the advantages and disadvantages of freelancing, online marketing and possible procedures for building brands. It proposes a general procedure for building a personal brand. It obtains information about the field environment of Czech PPC online marketing and about building personal brands in this market through qualitative and quantitative research. She proposes a brand building process for a PPC specialist who plans to start working as a freelancer during maternity leave. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
56484
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2020-08-10 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account