dc.contributor.advisor |
Banyar, Milan
|
|
dc.contributor.author |
Holíková, Lucie
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:58:05Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:58:05Z |
|
dc.date.issued |
2020-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/49265
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce se zabývá tématem fungování influencer marketingu v oblasti cestovního ruchu na příkladu konkrétní cestovní kanceláře Surf-trip. Práce mapuje teoretický základ a definičně vymezuje základní pojmy jako influencer, sociální média či influencer marketing. Teoretické poznatky jsou následně přeneseny do praxe s cílem ověřit, jaká kritéria pro výběr influencerů volí cestovní kancelář, ale i samotní spotřebitelé a zároveň zjistit, jakou strategii pro získávání a udržování sledujících využívají vybraní influenceři. Zvolená forma je kvalitativní a kvantitativní výzkum. V případě kvalitativního výzkumu se jedné o hloubkové rozhovory se zástupcem cestovní kanceláře, ale i s vybranými influencery. Oproti tomu kvantitativní výzkum má podobu dotazníkového šetření. Veškeré výsledky a doporučení z výzkumů vyplývajících jsou následně použity v projektové části práce za účelem navržení případných změn či nových postupů v oblasti influencer marketingu společnosti Surf-trip. |
|
dc.format |
103 s. (175 976) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Nové formy marketingové komunikace
|
cs |
dc.subject |
influencer marketing
|
cs |
dc.subject |
influencer
|
cs |
dc.subject |
makro influencer
|
cs |
dc.subject |
mikro infuencer
|
cs |
dc.subject |
sociální média
|
cs |
dc.subject |
sociální sítě
|
cs |
dc.subject |
Instagram
|
cs |
dc.subject |
cestovní kancelář
|
cs |
dc.subject |
Surf-trip
|
cs |
dc.subject |
New Forms of Marketing Communications
|
en |
dc.subject |
Influencer Marketing
|
en |
dc.subject |
Influencer
|
en |
dc.subject |
Macro Influencer
|
en |
dc.subject |
Micro Influencer
|
en |
dc.subject |
Social Media
|
en |
dc.subject |
Instagram
|
en |
dc.subject |
Travel Agency
|
en |
dc.subject |
Surf-trip
|
en |
dc.title |
Influencer marketing vybrané společnosti |
|
dc.title.alternative |
The Influencer Marketing in a Selected Company |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Šula, Tomáš |
|
dc.date.accepted |
2020-09-03 |
|
dc.description.abstract-translated |
The topic of this thesis is the role of the Influencer Marketing in tourism, featuring an example of its applicability on a real-life example of travel agency Surf-trip. It summarizes theory and definitions about Influencers, Social Media, and Influencer Marketing. The goal is to verify the influencer selection criteria applicable for the travel agency, but also the consumers themselves, and to identify the strategies the influencers are using to gain and retain the followers. Both qualitative and quantitative research methods were used to collect data. The qualitative research method is using in-depth interviews with a representative of the travel agency and with selected influencers. A survey was used for the quantitative research. All the results and recommendations resulting from the research are applied in the project part of the thesis in order to propose possible changes or new procedures in the field of Influencer Marketing for Surf-trip. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
56482
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2020-08-10 |
|