Využití ambientních médií v marketingové komunikaci
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Šula, Tomáš
|
|
dc.contributor.author |
Hodný, Marek
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:58:05Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:58:05Z |
|
dc.date.issued |
2020-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/49264
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce se zabývá ambientními médii, inovativními nosiči reklamních sdělení, které účinně slouží novým a moderním formám marketingové komunikace. Záměr práce spočívá především v identifikaci jejich pozice, významu a potenciálu v rámci Českého reklamního trhu. V teoretické části práce jsou vysvětleny základní pojmy vztahující se k tématu. Dále je v teoretické části popsána situace ambientních médií v kontextu Českého reklamního trhu s konkrétními příklady realizovaných kampaní. Jsou zde také uvedeny příklady realizovaných kampaní. V praktické části práce je proveden marketingový výzkum, který sleduje vnímání ambientních médií v porovnání s těmi klasickými. Finální projektová část potom obsahuje vlastní návrh ambientní komunikace. |
|
dc.format |
92 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
ambientní média
|
cs |
dc.subject |
ambientní reklama
|
cs |
dc.subject |
ambientní komunikace
|
cs |
dc.subject |
ambientní instalace
|
cs |
dc.subject |
netradiční média
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
reklamní sdělení
|
cs |
dc.subject |
ambient media
|
en |
dc.subject |
ambient advertising
|
en |
dc.subject |
ambient communication
|
en |
dc.subject |
ambient instalation
|
en |
dc.subject |
unconventional media
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
advertising message
|
en |
dc.title |
Využití ambientních médií v marketingové komunikaci |
|
dc.title.alternative |
Using of Ambient Media in Marketing Communication |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Štarchoň, Peter |
|
dc.date.accepted |
2020-09-03 |
|
dc.description.abstract-translated |
This diploma Thesis deals with the use of the ambient media, innovative carriers of advertising messages that effectively serve new and modern forms of marketing communication. The intention of the work is mainly to identify their position, significance and potential in the Czech advertising market. The theoretical part of the work explains the basic concepts related to the topic. The situation of the ambient media is described in the theoretical part in the context of the Czech advertising market with specific examples of implemented campaigns. Examples of implemented campaigns are also shown here. In the practical part of the work is conducted marketing research, which monitors the perception of the ambient media compared to the classical ones. The final project section then contains its own design of ambient communication. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
56481
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2020-08-10 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account