Sociální reklama se zaměřením na jednorázové plasty

DSpace Repository

Language: English čeština 

Sociální reklama se zaměřením na jednorázové plasty

Show simple item record

dc.contributor.advisor Horňák, Pavel
dc.contributor.author Helešic, Jakub
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:58:05Z
dc.date.available 2021-07-26T10:58:05Z
dc.date.issued 2020-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/49262
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá sociální reklamou se zaměřením na jednorázové plasty. První, teoretická část práce je věnována vymezení pojmů jako sociální marketing, sociální reklama, reklamní apely, tematice plastového znečištění a generacím Z a X.V rámci praktické práce bude pomocí kvalitativního a kvantitativního výzkumu zodpovězeno na výzkumné otázky, které byly položeny v metodice práce. Na základě zjištění vyplývajících z výzkumů bude v rámci poslední, projektové části navržena kampaň, která má cílovou skupinu přesvědčit ke změně návyku v jejím spotřebitelském chování.
dc.format 87 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject plast cs
dc.subject sociální reklama cs
dc.subject sociální marketing cs
dc.subject generace X cs
dc.subject generace Z cs
dc.subject plastic en
dc.subject social advertising en
dc.subject social marketing en
dc.subject generation X en
dc.subject generation Z en
dc.title Sociální reklama se zaměřením na jednorázové plasty
dc.title.alternative Social Advertising Focusing on Disposable Plastic Packages
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Šviráková, Eva
dc.date.accepted 2020-09-03
dc.description.abstract-translated The diploma thesis deals with social advertising with a focus on disposable plastics. The first, theoretical part of the work is devoted to defining concepts such as social marketing, social advertising, advertising appeals, the topic of plastic pollution and generations Z and X. Based on the findings of the research, a campaign will be proposed in the last, project part, which is to persuade the target group to change their habit in their consumer behavior.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 56478
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2020-08-10


Files in this item

Files Size Format View Description
helešic_2020_dp.pdf 1.856Mb PDF View/Open None
helešic_2020_op.doc 141.5Kb Unknown View/Open None
helešic_2020_vp.pdf 166.7Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account