dc.contributor.advisor |
Horňák, Pavel
|
|
dc.contributor.author |
Helešic, Jakub
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:58:05Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:58:05Z |
|
dc.date.issued |
2020-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/49262
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá sociální reklamou se zaměřením na jednorázové plasty. První, teoretická část práce je věnována vymezení pojmů jako sociální marketing, sociální reklama, reklamní apely, tematice plastového znečištění a generacím Z a X.V rámci praktické práce bude pomocí kvalitativního a kvantitativního výzkumu zodpovězeno na výzkumné otázky, které byly položeny v metodice práce. Na základě zjištění vyplývajících z výzkumů bude v rámci poslední, projektové části navržena kampaň, která má cílovou skupinu přesvědčit ke změně návyku v jejím spotřebitelském chování. |
|
dc.format |
87 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
plast
|
cs |
dc.subject |
sociální reklama
|
cs |
dc.subject |
sociální marketing
|
cs |
dc.subject |
generace X
|
cs |
dc.subject |
generace Z
|
cs |
dc.subject |
plastic
|
en |
dc.subject |
social advertising
|
en |
dc.subject |
social marketing
|
en |
dc.subject |
generation X
|
en |
dc.subject |
generation Z
|
en |
dc.title |
Sociální reklama se zaměřením na jednorázové plasty |
|
dc.title.alternative |
Social Advertising Focusing on Disposable Plastic Packages |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Šviráková, Eva |
|
dc.date.accepted |
2020-09-03 |
|
dc.description.abstract-translated |
The diploma thesis deals with social advertising with a focus on disposable plastics. The first, theoretical part of the work is devoted to defining concepts such as social marketing, social advertising, advertising appeals, the topic of plastic pollution and generations Z and X. Based on the findings of the research, a campaign will be proposed in the last, project part, which is to persuade the target group to change their habit in their consumer behavior. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
56478
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2020-08-10 |
|