Návrh komunikační kampaně pro univerzitní hokejový klub

DSpace Repository

Language: English čeština 

Návrh komunikační kampaně pro univerzitní hokejový klub

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kocourek, Josef
dc.contributor.author Bureš, Michal
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:58:05Z
dc.date.available 2021-07-26T10:58:05Z
dc.date.issued 2020-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/49261
dc.description.abstract Diplomová práce pojednává o marketingu univerzitního hokejového klubu. V celé práci se využívá odborných pojmů, které jsou vysvětleny v teoretické části. Praktická část je postavena na pevném základu situační analýzy a dvou marketingových výzkumech pro získání podkladů využitelných v projektu. Přidanou hodnotou je pak závěrečný návrh reálně využitelné nízkonákladové komunikační kampaně, zahrnující netradiční formu reklamy, s cílem zvýšit povědomí o tomto univerzitním hokejovém klubu mezi hlavní cílovou skupinou.
dc.format 115 stran (172 337 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject sportovní marketing cs
dc.subject univerzitní hokejový klub cs
dc.subject komunikační kampaň cs
dc.subject netradiční formy reklamy cs
dc.subject Cavaliers Brno cs
dc.subject sport marketing en
dc.subject university ice hockey club en
dc.subject communication campaign en
dc.subject non-traditional forms of advertising en
dc.subject Cavaliers Brno en
dc.title Návrh komunikační kampaně pro univerzitní hokejový klub
dc.title.alternative Proposal of Communication Campaign for University Ice-hockey Club
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Šviráková, Eva
dc.date.accepted 2020-09-02
dc.description.abstract-translated This master's thesis is focused on marketing of the university ice hockey club. The scholary terms, which are explained in the theoretical part of the thesis, have been used. The practical part is based on the situation analysis and two types of marketing research, those serve to obtain outputs usable in the project. The added value is the final proposal of the realistically usable low-cost communication campaign, using the non-traditional form of advertising, in order to raise awareness of this university ice hockey club among the main target group.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 56475
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2020-08-10


Files in this item

Files Size Format View Description
bureš_2020_dp.pdf 4.733Mb PDF View/Open None
bureš_2020_op.doc 142.5Kb Unknown View/Open None
bureš_2020_vp.doc 151.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account