dc.contributor.advisor |
Kocourek, Josef
|
|
dc.contributor.author |
Bureš, Michal
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:58:05Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:58:05Z |
|
dc.date.issued |
2020-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/49261
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce pojednává o marketingu univerzitního hokejového klubu. V celé práci se využívá odborných pojmů, které jsou vysvětleny v teoretické části. Praktická část je postavena na pevném základu situační analýzy a dvou marketingových výzkumech pro získání podkladů využitelných v projektu. Přidanou hodnotou je pak závěrečný návrh reálně využitelné nízkonákladové komunikační kampaně, zahrnující netradiční formu reklamy, s cílem zvýšit povědomí o tomto univerzitním hokejovém klubu mezi hlavní cílovou skupinou. |
|
dc.format |
115 stran (172 337 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
sportovní marketing
|
cs |
dc.subject |
univerzitní hokejový klub
|
cs |
dc.subject |
komunikační kampaň
|
cs |
dc.subject |
netradiční formy reklamy
|
cs |
dc.subject |
Cavaliers Brno
|
cs |
dc.subject |
sport marketing
|
en |
dc.subject |
university ice hockey club
|
en |
dc.subject |
communication campaign
|
en |
dc.subject |
non-traditional forms of advertising
|
en |
dc.subject |
Cavaliers Brno
|
en |
dc.title |
Návrh komunikační kampaně pro univerzitní hokejový klub |
|
dc.title.alternative |
Proposal of Communication Campaign for University Ice-hockey Club |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Šviráková, Eva |
|
dc.date.accepted |
2020-09-02 |
|
dc.description.abstract-translated |
This master's thesis is focused on marketing of the university ice hockey club. The scholary terms, which are explained in the theoretical part of the thesis, have been used. The practical part is based on the situation analysis and two types of marketing research, those serve to obtain outputs usable in the project. The added value is the final proposal of the realistically usable low-cost communication campaign, using the non-traditional form of advertising, in order to raise awareness of this university ice hockey club among the main target group. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
56475
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2020-08-10 |
|