Typologie prvků značky a jejich význam v procesu budování image značky - Slovenské národní divadlo

DSpace Repository

Language: English čeština 

Typologie prvků značky a jejich význam v procesu budování image značky - Slovenské národní divadlo

Show simple item record

dc.contributor.advisor Banyar, Milan
dc.contributor.author Barysz, Zuzana
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:58:04Z
dc.date.available 2021-07-26T10:58:04Z
dc.date.issued 2020-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/49257
dc.description.abstract Předkládaná diplomová práce se věnuje typologii prvků značky a jejich významu v procesu budování image značky, s užším zaměřením na instituci Slovenské národní divadlo. Praktická část práce se opírá o výsledky kvalitativního a kvantitativního výzkumu, které zkoumají vnímání a povědomí o značce Slovenské národní divadlo. Cílem práce je zjistit míru informovanosti, vnímání a postoj divácké veřejnosti k divadlu a následně navrhnout doporučení. Projektová část odráží segmentaci trhu a cílových skupin, se zaměřením na zvýšení návštěvnosti představení instituce, prostřednictvím komunikace značky.
dc.format 107 s. (152 629 znaků)
dc.language.iso sk
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject značka cs
dc.subject logo cs
dc.subject logotyp cs
dc.subject typografie cs
dc.subject písmo cs
dc.subject dizajn cs
dc.subject image cs
dc.subject typologie cs
dc.subject divadlo cs
dc.subject Slovenské národné divadlo cs
dc.subject marketing cs
dc.subject segmentace trhu cs
dc.subject prodejní strategie cs
dc.subject brand en
dc.subject logo en
dc.subject logotype en
dc.subject typography en
dc.subject font en
dc.subject design en
dc.subject image en
dc.subject typology en
dc.subject theatre en
dc.subject Slovak National Theatre en
dc.subject marketing en
dc.subject market segmentation en
dc.subject sales strategies en
dc.title Typologie prvků značky a jejich význam v procesu budování image značky - Slovenské národní divadlo
dc.title.alternative Typology of Brand Elements and Their Role in Brand Image Building - Slovak National Theatre
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kotyzová, Pavla
dc.date.accepted 2020-09-03
dc.description.abstract-translated The dissertation explores the typology of elements that make up a brand, and their role in building the brand. It focuses on The Slovak National Theatre as a case study. The practical part of the dissertation draws from the findings of a qualitative and quantitative poll on public perception and awareness of the brand of the Slovak National Theatre. The objective was to identify the degree of awareness, perception and attitude of the Theatre among the public as spectators, and among the Theatre staff. The dissertation also presents a number of recommendations. The project part of the material reflects market segmentation and that of target groups with an intention to ultimately raise the Theatre audience rates by brand communication.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 56471
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2020-08-10


Files in this item

Files Size Format View Description
barysz_2020_dp.pdf 14.61Mb PDF View/Open None
barysz_2020_op.doc 152Kb Unknown View/Open None
barysz_2020_vp.pdf 551.3Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account