Sociální marketingové kampaně proti nadměrnému pití alkoholu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Sociální marketingové kampaně proti nadměrnému pití alkoholu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bačuvčík, Radim
dc.contributor.author Andělová, Kristýna
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:58:04Z
dc.date.available 2021-07-26T10:58:04Z
dc.date.issued 2020-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/49255
dc.description.abstract Diplomová práce se zaměřuje na sociální marketingové kampaně proti nadměrné konzumaci alkoholu. Teoretická část má za cíl popsat teoretická východiska sociálního marketingu, sociální reklamy a také definovat reklamní apely, které pomáhají zvýšit působení daného sdělení. V praktické části jsou analyzovány vybrané kampaně zaměřené na sledovanou problematiku. Dále praktická část představuje čtenáři výsledky kvalitativního výzkumu, který byl proveden pomocí individuálních rozhovorů a focus group. Tento výzkum se týkal problematiky alkoholu a působení kampaní na respondenty. Na základě výsledků jsou poté navržena doporučení na vylepšení komunikace, která si klade za cíl snížit konzumaci alkoholu.
dc.format 93 s. (180 306). Přílohy 11 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject sociální marketing cs
dc.subject sociální reklama cs
dc.subject reklamní apely cs
dc.subject sociální marketingové kampaně cs
dc.subject alkohol cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject social marketing en
dc.subject social advertising en
dc.subject advertising appeals en
dc.subject social marketing campaigns en
dc.subject alcohol en
dc.subject marketing research en
dc.title Sociální marketingové kampaně proti nadměrnému pití alkoholu
dc.title.alternative Social Marketing Campaigns Against Alcohol Abuse
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Šikl-Burešová, Eva
dc.date.accepted 2020-09-02
dc.description.abstract-translated The diploma thesis focuses on social marketing campaigns against excessive alcohol consumption. The theoretical part aims to describe the theoretical basis of social marketing, social advertising and also to define advertising appeals that help increase the impact of the given message. In the practical part are analyzed selected campaigns focused on the issue. Furthermore, the practical part presents to reader the results of qualitative research, which was carried out through individual interviews and focus group. This research covered the issue of alcohol and the impact of campaigns on respondents. Based on the results, recommendations are then proposed to improve communication, which aims to reduce alcohol consumption.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 56469
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2020-08-10


Files in this item

Files Size Format View Description
andělová_2020_dp.pdf 2.874Mb PDF View/Open None
andělová_2020_op.doc 230Kb Unknown View/Open None
andělová_2020_vp.doc 153Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account