Komunikační strategie spolupráce katedry žurnalistiky s praxí

DSpace Repository

Language: English čeština 
Komunikační strategie spolupráce katedry žurnalistiky s praxí

Show simple item record

dc.contributor.advisor Juříková, Martina
dc.contributor.author Albrecht, Petr
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:58:04Z
dc.date.available 2021-07-26T10:58:04Z
dc.date.issued 2020-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/49254
dc.description.abstract Diplomová práce zkoumá význam a zastoupení praktické výuky v žurnalistickém vzdělávání na univerzitách v České republice a možností dané téma komunikovat jako konkurenční vý-hodu. Opírá se kromě sekundárních dat především o vlastní kvantitativní průzkum mezi stu-denty Katedry mediálních studií na Fakultě sociálních studií Masarykovy univerzity, která je zkoumaným subjektem. Výsledkem práce je návrh nových prvků v komunikační strategii daného pracoviště s akcentem právě na praktickou výuku.
dc.format 101
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject žurnalistika cs
dc.subject vzdělávání cs
dc.subject univerzity cs
dc.subject média cs
dc.subject praktická výuka cs
dc.subject marketing služeb cs
dc.subject marketingové komunikace cs
dc.subject komunikační strategie cs
dc.subject reklama cs
dc.subject public relations cs
dc.subject journalism en
dc.subject education en
dc.subject universities en
dc.subject media en
dc.subject practical training en
dc.subject marketing of services en
dc.subject marketing communications en
dc.subject communication strategies en
dc.subject advertising en
dc.subject public relations en
dc.title Komunikační strategie spolupráce katedry žurnalistiky s praxí
dc.title.alternative Practical Training in a Communication Strategy of Department of Journalism
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Pavelka, Jiří
dc.date.accepted 2020-09-02
dc.description.abstract-translated The diploma thesis examines the importance and representation of practical teaching in jour-nalistic education at universities in the Czech Republic and the possibility of communicating the topic as a competitive advantage. In addition to secondary data, it relies primarily on its own quantitative survey among students of the Department of Media Studies and Journalism at the Faculty of Social Studies of Masaryk University, which is the research subject. The result of the work is design of new elements in the communication strategy with emphasis on practical training.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 56468
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2020-08-10


Files in this item

Files Size Format View Description
albrecht_2020_dp.pdf 8.362Mb PDF View/Open None
albrecht_2020_op.doc 159.5Kb Unknown View/Open None
albrecht_2020_vp.doc 152Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account