dc.contributor.advisor |
Šula, Tomáš
|
|
dc.contributor.author |
Danihelová, Soňa
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:58:04Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:58:04Z |
|
dc.date.issued |
2020-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/49243
|
|
dc.description.abstract |
Předmětem diplomové práce je návrh marketingové strategie vybrané umělkyně se zaměřením na komunikační mix, který bude následně aplikován v praxi. Teoretická část vymezuje důležité pojmy z oblasti marketingové komunikace, jejích nástrojů a marketingového výzkumu s ohledem na umělecký trh. Představeny jsou v ní také cíle a výzkumné otázky. Ty jsou zodpovězeny vyhodnocením výsledků v praktické části, v rámci níž je realizován kvantitativní i kvalitativní výzkum spolu s interpretací výsledků. Výsledky v projektové části slouží jako podklad pro tvorbu komunikační strategie. Ve třetí části se pojednává o vyspecifikování cílové skupiny a tvorbě persón, procesu plánování, nastavení správných komunikačních kanálů, možnostech realizace a dalších aktivitách, které mají za cíl společnými silami vytvořit tzv. synergický efekt a nastavit efektivní komunikaci pro amatérskou umělkyni na trhu. |
|
dc.format |
111 s. (192 636) |
|
dc.language.iso |
sk |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
marketingový plán
|
cs |
dc.subject |
komunikační kampaň
|
cs |
dc.subject |
cílová skupina
|
cs |
dc.subject |
umělec
|
cs |
dc.subject |
umělecký marketing
|
cs |
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
komunikační strategie
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
marketing plan
|
en |
dc.subject |
communication campaign
|
en |
dc.subject |
target group
|
en |
dc.subject |
artist
|
en |
dc.subject |
art marketing
|
en |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.subject |
communication strategy
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.title |
Marketingová strategie vybraného umělce se zaměřením na komunikační mix |
|
dc.title.alternative |
Marketing Strategy of the Selected Artist with Focus on Communication Mix |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Wroblowská, Zuzana |
|
dc.date.accepted |
2020-09-03 |
|
dc.description.abstract-translated |
The Master's thesis studies the marketing strategy plan of the selected artist focused on the communication mix subsequently applied in practice. In the theoretical part, the important marketing communication terminology is introduced and identified, alongside with the marketing communication tools and research on the art market. Furthermore, this chapter defines the thesis goals and research questions, as well. These are analysed and answered by the evaluation of the results from the practical part. The practical part also includes quantitative and qualitative research together with the interpretation of the results. The output of the project part serves as the basis for the marketing strategy development. The third part focuses on forming the target group and identifying target persona, setting the planning process, appropriate communication channels, implementation possibilities and other activities aiming to create the synergy effect and set the effective communication for the non-pro artist on the market. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
56434
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2020-08-10 |
|