Priority studentek a absolventek UTB na trhu práce

DSpace Repository

Language: English čeština 

Priority studentek a absolventek UTB na trhu práce

Show simple item record

dc.contributor.advisor Weberová, Dagmar
dc.contributor.author Pilečková, Alexandra
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:58:04Z
dc.date.available 2021-07-26T10:58:04Z
dc.date.issued 2020-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/49236
dc.description.abstract Cílem práce je zjistit, jaké priority upřednostňují absolventky Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně pří výběru svého zaměstnání za účelem vytvoření modelu pro motivaci žen. První část diplomové práce se věnuje teoretickému rámci motivace zaměstnanců, personálního marke-tingu a českého trhu práce. Také přibližuje i charakteristiku žen a jejich problémů na trhu práce. Dále následuje charakteristika univerzity a rozpracování dat tak, aby mohly být zod-povězené výzkumné otázky. Výzkum je realizovaný v podobě kvantitativní metody online dotazníkového šetření. Z teoretické a praktické části vychází projektová část práce, která spočívá v návrzích na zlepšení vybraných oblastí motivace žen na pracovišti s cílem zabez-pečit jejich spokojenost a naplno rozvinout jejich potenciál v organizaci.
dc.format 85 s. (143.468 znaků)
dc.language.iso sk
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject interní marketing cs
dc.subject personální marketing cs
dc.subject employer branding cs
dc.subject motivace žen cs
dc.subject internal marketing en
dc.subject personal marketing en
dc.subject employer branding en
dc.subject women's motivation en
dc.title Priority studentek a absolventek UTB na trhu práce
dc.title.alternative Priorities of the TBU Female Students And Graduates on the Labor Market
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Pavelka, Jiří
dc.date.accepted 2020-09-01
dc.description.abstract-translated The aim of this thesis is to determine what priorities are crucial for female graduates of Tomas Bata University in Zlin when they search for a job. The findings are used to design a project to motivate women in their workplace. Firstly, the thesis deals with theories of motivation, personal marketing, and Czech labour market as well as the characteristics of female workforce and clashes on the labour market. To answer the research questions, the collected data are analysed together with the setting of the university where the research is carried out in form of quantitative online questionnaire. The theoretical and practical parts of the thesis are followed by a project which suggests ideas to improve certain areas of women's motivation in the workplace. The goal of this project is to foster female job satis-faction and fully develop women's potential in the organisation.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 56427
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2020-08-10


Files in this item

Files Size Format View Description
pilečková_2020_dp.pdf 1.368Mb PDF View/Open None
pilečková_2020_op.doc 137Kb Unknown View/Open None
pilečková_2020_vp.doc 154Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account