Design of a Marketing Plan of the New Service Baku XP

DSpace Repository

Language: English čeština 

Design of a Marketing Plan of the New Service Baku XP

Show simple item record

dc.contributor.advisor Weberová, Dagmar
dc.contributor.author Mustafayeva, Maral
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:58:03Z
dc.date.available 2021-07-26T10:58:03Z
dc.date.issued 2020-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/49235
dc.description.abstract Hlavním cílem této diplomové práce je vypracování marketingového plánu pro období zavedení nové služby Baku XP v Baku, Ázerbájdžánu. V první části práce je představen teoretický rámec marketingu ve službách, marketingu cestovního ruchu včetně marketingu destinace, jakož i hlavní aspekty marketingového plánování. Druhou část práce tvoří analýza vnějšího a vnitřního prostředí pro novou turistiku v Ázerbájdžánu, analýzy konkurence a zákazníků. V projektové části této práce je uveden samotný marketingový plán navržený pro období zavedení nové služby Baku XP.
dc.format 161 p. (34 984), 19 p. illust.
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingový plán cs
dc.subject marketing ve službách cs
dc.subject marketing cestovního ruchu cs
dc.subject marketing destinace cs
dc.subject turistické atrakce cs
dc.subject zážitková turistika cs
dc.subject místní aktivity v destinacích cs
dc.subject marketing plan en
dc.subject marketing in services en
dc.subject marketing in travel and tourism en
dc.subject destination marketing en
dc.subject visitor attractions en
dc.subject experience tourism en
dc.subject local activities at destinations en
dc.title Design of a Marketing Plan of the New Service Baku XP
dc.title.alternative Design of a Marketing Plan of the New Service Baku XP
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Štarchoň, Peter
dc.date.accepted 2020-09-02
dc.description.abstract-translated The main goal of this thesis is to develop a marketing plan for the launch period of a new service Baku XP in Baku, Azerbaijan. The theoretical framework of marketing in services, marketing in travel, and tourism including destination marketing, as well as the main aspects of marketing planning, are introduced in the first part of the thesis. The second part of the thesis consists of external and internal environment analysis for the new tourism business in Azerbaijan, extended competitor, and customer analyses. The actual marketing plan designed for the launch period of Baku XP service is presented in the project section of this thesis.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Media and Communications Studies cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 56425
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2020-08-10


Files in this item

Files Size Format View Description
mustafayeva_2020_dp.pdf 4.107Mb PDF View/Open None
mustafayeva_2020_op.doc 152Kb Unknown View/Open None
mustafayeva_2020_vp.docx 123.3Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account