dc.contributor.advisor |
Weberová, Dagmar
|
|
dc.contributor.author |
Mustafayeva, Maral
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:58:03Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:58:03Z |
|
dc.date.issued |
2020-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/49235
|
|
dc.description.abstract |
Hlavním cílem této diplomové práce je vypracování marketingového plánu pro období zavedení nové služby Baku XP v Baku, Ázerbájdžánu. V první části práce je představen teoretický rámec marketingu ve službách, marketingu cestovního ruchu včetně marketingu destinace, jakož i hlavní aspekty marketingového plánování. Druhou část práce tvoří analýza vnějšího a vnitřního prostředí pro novou turistiku v Ázerbájdžánu, analýzy konkurence a zákazníků. V projektové části této práce je uveden samotný marketingový plán navržený pro období zavedení nové služby Baku XP. |
|
dc.format |
161 p. (34 984), 19 p. illust. |
|
dc.language.iso |
en |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingový plán
|
cs |
dc.subject |
marketing ve službách
|
cs |
dc.subject |
marketing cestovního ruchu
|
cs |
dc.subject |
marketing destinace
|
cs |
dc.subject |
turistické atrakce
|
cs |
dc.subject |
zážitková turistika
|
cs |
dc.subject |
místní aktivity v destinacích
|
cs |
dc.subject |
marketing plan
|
en |
dc.subject |
marketing in services
|
en |
dc.subject |
marketing in travel and tourism
|
en |
dc.subject |
destination marketing
|
en |
dc.subject |
visitor attractions
|
en |
dc.subject |
experience tourism
|
en |
dc.subject |
local activities at destinations
|
en |
dc.title |
Design of a Marketing Plan of the New Service Baku XP |
|
dc.title.alternative |
Design of a Marketing Plan of the New Service Baku XP |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Štarchoň, Peter |
|
dc.date.accepted |
2020-09-02 |
|
dc.description.abstract-translated |
The main goal of this thesis is to develop a marketing plan for the launch period of a new service Baku XP in Baku, Azerbaijan. The theoretical framework of marketing in services, marketing in travel, and tourism including destination marketing, as well as the main aspects of marketing planning, are introduced in the first part of the thesis. The second part of the thesis consists of external and internal environment analysis for the new tourism business in Azerbaijan, extended competitor, and customer analyses. The actual marketing plan designed for the launch period of Baku XP service is presented in the project section of this thesis. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Media and Communications Studies |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
56425
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2020-08-10 |
|