Očekávání vybraných zástupců generace Z na trhu práce v České republice

DSpace Repository

Language: English čeština 

Očekávání vybraných zástupců generace Z na trhu práce v České republice

Show simple item record

dc.contributor.advisor Weberová, Dagmar
dc.contributor.author Machů, Hana
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:58:03Z
dc.date.available 2021-07-26T10:58:03Z
dc.date.issued 2020-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/49232
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zabývá vstupem vybraných zástupců generace Z na český trh práce a také jejich očekáváními od uplatňování se na tuzemském pracovním trhu. Práce se nejdříve zaměřuje na obecnou charakteristiku zástupců generace Z, dále na přístup této generace k pracovnímu životu a poté práce pokračuje kvantitativním výzkumem, tedy dotazníkovým šetřením, jež byl stěžejním nástrojem pro získání informací o vybraných představitelích generace Z a jejich očekáváních na trhu práce v České republice. Závěrečná část práce přináší návrhy řešení pro tuto problematiku, tedy pro podniky, které se mohou potýkat s komplikacemi při cílení na velmi specifické zástupce generace Z se záměrem získat je jako své zaměstnance.
dc.format 100
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject generace Z cs
dc.subject generace cs
dc.subject trh práce cs
dc.subject očekávání cs
dc.subject Česká republika cs
dc.subject práce cs
dc.subject respondenti cs
dc.subject výzkum cs
dc.subject generation Z en
dc.subject generation en
dc.subject labour market en
dc.subject expectations en
dc.subject the Czech republic en
dc.subject job en
dc.subject respondents en
dc.subject research en
dc.title Očekávání vybraných zástupců generace Z na trhu práce v České republice
dc.title.alternative Expectations of Specific Representatives of the Generation Z on the Labour Market in the Czech Republic
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Šikl-Burešová, Eva
dc.date.accepted 2020-09-02
dc.description.abstract-translated The diploma thesis deals with a specific representatives of generation Z who currently enter the Czech labour market and also with their expectations of that market. First of all, the thesis focuses on a general characteristic of the generation Z. Later on, the thesis focuses on the approach of generation Z to working life. The next part of the thesis performs a quantitative research, more precisely a questionnaire survey, that was a key tool for collecting the datas of specific representatives of generation Z and their expectations of the Czech labour market. Finally, the thesis demonstrates suggestions and possible solutions for companies which might have a hard time dealing with hiring of the very specific representatives of the generation Z.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 56420
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2020-08-10


Files in this item

Files Size Format View Description
machů_2020_dp.pdf 1.741Mb PDF View/Open None
machů_2020_op.doc 230.5Kb Unknown View/Open None
machů_2020_vp.doc 159Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account