Budování značky společnosti na B2B trhu
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Káčerková, Eliška
|
|
dc.contributor.author |
Krejsová, Pavla
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:58:03Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:58:03Z |
|
dc.date.issued |
2020-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/49228
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se věnuje oblasti marketingu na B2B trhu vybrané společnosti. První část práce zkoumá teoretická východiska daného tématu a blíže popisuje pojmy, jakými jsou: značka, budování značky, marketing B2B trhu a metodika práce. Praktická část obsahuje představení vybrané společnosti působící na B2B trhu a výzkum, který byl k tomuto tématu uskutečněn. Zároveň jsou zodpovězeny výzkumné otázky. Ve třetí, projektové části, je vytvořen návrh pro budoucí činnost společnosti v oblasti budování své značky, který čerpá z teoretických východisek a výsledků výzkumu z praktické části diplomové práce. |
|
dc.format |
74 s. (124 307 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
značka
|
cs |
dc.subject |
budování značky
|
cs |
dc.subject |
řízení značky
|
cs |
dc.subject |
B2B marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
kvalitativní výzkum
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
brand
|
en |
dc.subject |
brand building
|
en |
dc.subject |
brand management
|
en |
dc.subject |
B2B marketing
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
qualitative research
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.title |
Budování značky společnosti na B2B trhu |
|
dc.title.alternative |
Brandbuilding on B2B Market |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Šviráková, Eva |
|
dc.date.accepted |
2020-09-02 |
|
dc.description.abstract-translated |
The diploma thesis is devoted to marketing on B2B market of selected company. The first part of the thesis examines the theoretical starting question and describes in more detail terms such as: brand, brand building, B2B marketing market and methodology of work. The practical part contains a presentation of a selected company operating on the B2B market and research that was carried out on this topic. Research questions can be answered. In the third, project part, it is designed for the future activity of the company in the field of building own brand, which draws on theoretical facts and research results from the practical part of the thesis. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
56414
|
|
utb.result.grade |
E |
|
dc.date.submitted |
2020-08-10 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account