Návrh komunikační kampaně pro neziskovou organizaci

DSpace Repository

Language: English čeština 

Návrh komunikační kampaně pro neziskovou organizaci

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kocourek, Josef
dc.contributor.author Klímová, Veronika
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:58:03Z
dc.date.available 2021-07-26T10:58:03Z
dc.date.issued 2020-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/49224
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá návrhem komunikační kampaně pro neziskovou organizaci Hnutí DUHA. Práce zkoumá image organizace s důrazem na 9 vybraných atributů a marketingové nástroje, které je vhodné použít vzhledem k cílové skupině. Teoretická část shrnuje základní poznatky o marketingu neziskových organizací a sociálním marketingu. Dále je věnována pozornost vybraným marketingovým nástrojům a cílovým skupinám neziskových organizací. Ve výzkumné části jsou komunikační aktivity organizace srovnány s konkurencí. Je vyhodnoceno vnímaní image organizace vybranou cílovou skupinou a jsou určeny vhodné argumenty a komunikační prostředky pro podporu kampaně vzhledem k její cílové skupině. Poslední projektová část obsahuje návrh komunikační kampaně na základě doporučení vycházejících z praktické části práce.
dc.format 86 s. (154 238 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject komunikační kampaň cs
dc.subject neziskový sektor cs
dc.subject sociální marketing cs
dc.subject environmentální organizace cs
dc.subject image organizace cs
dc.subject marketing communication en
dc.subject communication campaign en
dc.subject non-profit sector en
dc.subject social marketing en
dc.subject environmental organization en
dc.subject image organization en
dc.title Návrh komunikační kampaně pro neziskovou organizaci
dc.title.alternative Communication Campaign Proposal
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Soukalová, Radomila
dc.date.accepted 2020-09-02
dc.description.abstract-translated The Thesis deals with communication campaign proposal for the non-profit organization Hnutí DUHA. It examines the image of non-profit organization with emphasis on 9 selected attributes and marketing tools that are appropriate to use due to the target group. The theoretical part summarises basic information about a marketing of non-profit organizations and social marketing. Furthermore, an attention is paid to the selected marketing tools and target groups of a non-profit organizations. In the research part, the communication activities of the organization are compared with the competition. The image of the organization is evaluated and suitable arguments and communication tools for a support of the campaign are determined due to the target group. The final project part includes a communication campaign proposal based on recommendations based in the practical part of the work.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 56409
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2020-08-10


Files in this item

Files Size Format View Description
klímová_2020_dp.pdf 3.043Mb PDF View/Open None
klímová_2020_op.doc 153.5Kb Unknown View/Open None
klímová_2020_vp.doc 167.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account