Návrh komunikační kampaně pro neziskovou organizaci
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kocourek, Josef
|
|
dc.contributor.author |
Klímová, Veronika
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:58:03Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:58:03Z |
|
dc.date.issued |
2020-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/49224
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá návrhem komunikační kampaně pro neziskovou organizaci Hnutí DUHA. Práce zkoumá image organizace s důrazem na 9 vybraných atributů a marketingové nástroje, které je vhodné použít vzhledem k cílové skupině. Teoretická část shrnuje základní poznatky o marketingu neziskových organizací a sociálním marketingu. Dále je věnována pozornost vybraným marketingovým nástrojům a cílovým skupinám neziskových organizací. Ve výzkumné části jsou komunikační aktivity organizace srovnány s konkurencí. Je vyhodnoceno vnímaní image organizace vybranou cílovou skupinou a jsou určeny vhodné argumenty a komunikační prostředky pro podporu kampaně vzhledem k její cílové skupině. Poslední projektová část obsahuje návrh komunikační kampaně na základě doporučení vycházejících z praktické části práce. |
|
dc.format |
86 s. (154 238 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
komunikační kampaň
|
cs |
dc.subject |
neziskový sektor
|
cs |
dc.subject |
sociální marketing
|
cs |
dc.subject |
environmentální organizace
|
cs |
dc.subject |
image organizace
|
cs |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
communication campaign
|
en |
dc.subject |
non-profit sector
|
en |
dc.subject |
social marketing
|
en |
dc.subject |
environmental organization
|
en |
dc.subject |
image organization
|
en |
dc.title |
Návrh komunikační kampaně pro neziskovou organizaci |
|
dc.title.alternative |
Communication Campaign Proposal |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Soukalová, Radomila |
|
dc.date.accepted |
2020-09-02 |
|
dc.description.abstract-translated |
The Thesis deals with communication campaign proposal for the non-profit organization Hnutí DUHA. It examines the image of non-profit organization with emphasis on 9 selected attributes and marketing tools that are appropriate to use due to the target group. The theoretical part summarises basic information about a marketing of non-profit organizations and social marketing. Furthermore, an attention is paid to the selected marketing tools and target groups of a non-profit organizations. In the research part, the communication activities of the organization are compared with the competition. The image of the organization is evaluated and suitable arguments and communication tools for a support of the campaign are determined due to the target group. The final project part includes a communication campaign proposal based on recommendations based in the practical part of the work. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
56409
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2020-08-10 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account