dc.contributor.advisor |
Dolínková, Olga
|
|
dc.contributor.author |
Grec, Stanislav
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:58:03Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:58:03Z |
|
dc.date.issued |
2020-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/49220
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá problematikou Společenské odpovědnosti firem a vlivu konceptu Společenské odpovědnosti firem (CSR) na utváření firemního image. Diplomová práce má tři části: teoretickou, praktickou a projektovou. V teoretické části je definováno, co je to CSR, firemní kultura a firemní image. Dále jsou v teoretické části popsány výzkumné metody, které budou využity pro sběr dat, v závěru teoretické části jsou stanoveny cíle práce a výzkumné otázky. V praktické části se autor věnuje konceptu CSR ve firmě HAJDIK a.s. Firma je představena a je popsán aktuální stav konceptu Společenské odpovědnosti ve firmě. V této části je proveden kvalitativní a kvantitativní marketingový výzkum toho, jak jsou dosavadní CSR aktivity firmy vnímány vybranými zaměstnanci. V projektové části je navrženo řešení toho, jak by se daly CSR aktivity rozšířit a jak by tyto aktivity měly být efektivně implementovány a komunikovány. |
|
dc.format |
100 s. (140 067 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Společenská odpovědnost firem
|
cs |
dc.subject |
firemní image
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
pilíře CSR
|
cs |
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
firemní kultura
|
cs |
dc.subject |
Corporate Social Responsibility
|
en |
dc.subject |
corporate image
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
pillars of CSR
|
en |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.subject |
corporate culture
|
en |
dc.title |
Společenská odpovědnost firem a její vliv na firemní image |
|
dc.title.alternative |
Corporate Social Responsibility and its Influence on Corporate Image |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Štrauss, Dušan |
|
dc.date.accepted |
2020-09-02 |
|
dc.description.abstract-translated |
The diploma thesis deals with the issue of Corporate Social Responsibility and the influence of the concept of Corporate Social Responsibility (CSR) on the formation of corporate image. The diploma thesis has three parts: theoretical, practical and project. The theoretical part defines what is CSR, corporate culture and corporate image. Furthermore, the theoretical part describes the research methods that will be used for data collection, at the end of the theoretical part, the objectives of the work and research questions are set. In the practical part, the author deals with the concept of CSR in the company HAJDIK a.s. The company is introduced and the current state of the concept of social responsibility in the company is described. In this part, a qualitative and quantitative marketing research is performed on how the current CSR activities of the company are perceived by selected employees. The project part proposes a solution of how CSR activities could be extended and how these activities should be effectively implemented and communicated. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
56401
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2020-08-10 |
|