Společenská odpovědnost firem a její vliv na firemní image

DSpace Repository

Language: English čeština 

Společenská odpovědnost firem a její vliv na firemní image

Show simple item record

dc.contributor.advisor Dolínková, Olga
dc.contributor.author Grec, Stanislav
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:58:03Z
dc.date.available 2021-07-26T10:58:03Z
dc.date.issued 2020-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/49220
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá problematikou Společenské odpovědnosti firem a vlivu konceptu Společenské odpovědnosti firem (CSR) na utváření firemního image. Diplomová práce má tři části: teoretickou, praktickou a projektovou. V teoretické části je definováno, co je to CSR, firemní kultura a firemní image. Dále jsou v teoretické části popsány výzkumné metody, které budou využity pro sběr dat, v závěru teoretické části jsou stanoveny cíle práce a výzkumné otázky. V praktické části se autor věnuje konceptu CSR ve firmě HAJDIK a.s. Firma je představena a je popsán aktuální stav konceptu Společenské odpovědnosti ve firmě. V této části je proveden kvalitativní a kvantitativní marketingový výzkum toho, jak jsou dosavadní CSR aktivity firmy vnímány vybranými zaměstnanci. V projektové části je navrženo řešení toho, jak by se daly CSR aktivity rozšířit a jak by tyto aktivity měly být efektivně implementovány a komunikovány.
dc.format 100 s. (140 067 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Společenská odpovědnost firem cs
dc.subject firemní image cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject pilíře CSR cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject firemní kultura cs
dc.subject Corporate Social Responsibility en
dc.subject corporate image en
dc.subject marketing research en
dc.subject pillars of CSR en
dc.subject communication en
dc.subject corporate culture en
dc.title Společenská odpovědnost firem a její vliv na firemní image
dc.title.alternative Corporate Social Responsibility and its Influence on Corporate Image
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Štrauss, Dušan
dc.date.accepted 2020-09-02
dc.description.abstract-translated The diploma thesis deals with the issue of Corporate Social Responsibility and the influence of the concept of Corporate Social Responsibility (CSR) on the formation of corporate image. The diploma thesis has three parts: theoretical, practical and project. The theoretical part defines what is CSR, corporate culture and corporate image. Furthermore, the theoretical part describes the research methods that will be used for data collection, at the end of the theoretical part, the objectives of the work and research questions are set. In the practical part, the author deals with the concept of CSR in the company HAJDIK a.s. The company is introduced and the current state of the concept of social responsibility in the company is described. In this part, a qualitative and quantitative marketing research is performed on how the current CSR activities of the company are perceived by selected employees. The project part proposes a solution of how CSR activities could be extended and how these activities should be effectively implemented and communicated.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 56401
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2020-08-10


Files in this item

Files Size Format View Description
grec_2020_dp.pdf 2.607Mb PDF View/Open None
grec_2020_op.doc 150.5Kb Unknown View/Open None
grec_2020_vp.doc 151Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account