dc.contributor.advisor |
Stránský, Michal
|
|
dc.contributor.author |
Brožková, Barbora
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:58:03Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:58:03Z |
|
dc.date.issued |
2020-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/49215
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce řeší otázku marketingové komunikace výrobkové řady Garnier Organic od firmy Garnier. Garnier s přívalem zájmu o přírodní bio kosmetiku, která není testovaná na zvířatech vytvořila právě tuto produktovou řadu, jejíž marketing je zaměřen na komunikaci environmentálně pozitivních vlastností těchto produktů. Cílem této práce je zhodnotit marketingovou kampaň Garnier Organic a zjistit, kde se nachází v této kampani hranice mezi green marketingem a greenwashingem, tedy prozkoumat tvrzení, které firma o svých výrobcích předkládá, nadále také zhodnotit, jestli jejich marketingová kampaň vhodně komunikuje tyto tvrzení. Teoretická část se zabývá teoretickým vymezením green marketingu, greenwashingu. Analytická část se zabývá samotnou marketingovou historií firmy Garnier a L´Oréal s jejich dobovými claimy, hodnotami a kontroverzemi. Na základě teoretické a analytické části vzniká v projektové části návrh na marketingovou komunikaci formou green marketingu. |
|
dc.format |
90 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
greenwashing
|
cs |
dc.subject |
green marketing
|
cs |
dc.subject |
Garnier
|
cs |
dc.subject |
Organic
|
cs |
dc.subject |
L'Oreál
|
cs |
dc.subject |
výrobek
|
cs |
dc.subject |
kosmetická řada
|
cs |
dc.subject |
produktová řada
|
cs |
dc.subject |
greenwashing
|
en |
dc.subject |
green marketing
|
en |
dc.subject |
Garnier
|
en |
dc.subject |
Organic
|
en |
dc.subject |
L'Oreál
|
en |
dc.subject |
product
|
en |
dc.subject |
cosmetics line
|
en |
dc.subject |
product line
|
en |
dc.title |
Analýza green marketingu výrobkové řady Garnier Organic |
|
dc.title.alternative |
Analysis of Green Marketing in the Product Line Garnier Organic |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kupková, Zuzana |
|
dc.date.accepted |
2020-09-02 |
|
dc.description.abstract-translated |
This diploma thesis concerns itself with the marketing communication of the Garnier Organic product line, that is made by the Garnier company. With ever inceasing interest in Organic cosmetics, that is not tested on animals, in recent years the Garnier company created Garnier Organic line, the maketing communincation of which is targeted to enlighten the positive aspects of these products. The aim of this diploma thesis is to evaluate marketing campaign of Garnier Organic and to find the difference between the greenwashing and green markenting aspects concerning this campaign. That is to consider the claims that the company is spreading about the Organic product line and to evaluate the use of the communication of these claims. Theoretical part of the thesesis concerned with the definition fo greenwashing and green marketing. Practical part deals with the history of marketing in the Garnier and L´Oréal companies and their at that time claims, values and controversies. In the project part of the theses the new marketing communication based on green marketing is proposed, based on findings from theoretical and analytical part. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
56395
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2020-08-10 |
|