dc.contributor.advisor |
Porvazník, Ján
|
|
dc.contributor.author |
Kollárová, Kamila
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-13T12:33:45Z |
|
dc.date.available |
2010-07-13T12:33:45Z |
|
dc.date.issued |
2006-05-19 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/491
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá jednotlivými typy komunikace a jejich fungováním v podnikatelském prostředí a vlivem na celkovou výkonnost firmy. Obsah práce je zaměřen v teorii na definici komunikace, nastínění její součástí, základních principů a typů komunikace, které by měl člověk, a tím více manažer ovládat a znát. Praktická část se věnuje analýze reálného podnikatelského subjektu, kterou analyzujeme jako model implementace teorie v praxi a získání konkrétních výsledků, které z analýzy vyplývají. Poukážeme, že chybějící články v komunikaci lze odstranit a tím nastavit společnost k zvýšení výkonnosti v konkurenčním prostředí. |
cs |
dc.format |
53 s., 18 s. příloh |
cs |
dc.format.extent |
1733801 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
slovní komunikace
|
cs |
dc.subject |
zraková komunikace
|
cs |
dc.subject |
komunikace v krizových situacích
|
cs |
dc.subject |
komunikace v organizaci
|
cs |
dc.subject |
identita
|
cs |
dc.subject |
klima
|
cs |
dc.subject |
design
|
cs |
dc.subject |
image
|
cs |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.subject |
verbal communication
|
en |
dc.subject |
eye contact communication
|
en |
dc.subject |
communication in crisis situation
|
en |
dc.subject |
communication in the organization
|
en |
dc.subject |
identity
|
en |
dc.subject |
climate
|
en |
dc.subject |
design
|
en |
dc.subject |
image
|
en |
dc.title |
Komunikace a její vliv na zvyšování výkonnosti firmy |
cs |
dc.title.alternative |
Communication and its effect on company's performance increase |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Brock, Richard |
|
dc.date.accepted |
2006-06-12 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor work is about certain types of communication and their function within busi-ness environment as well as their influence on overall company efficiency. The content of the theoretical part is focused on definition and sections of communication, basic principles of communication, types of communication. All the sections mentioned above should be well-known and applied in real life by all human beings and mostly by manager. The con-tent of practical part analyses a company from the point of view of implementing theoreti-cal knowledge in real life and obtaining appropriate results merging from this analysis. We point out that we can remove missing parts in communication and after that we can guide the whole company to higher efficiency within business competition. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/115
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
4265
|
|
dc.date.assigned |
2006-03-06 |
|
utb.result.grade |
B |
|