Miluo: A Business Plan for an Event Agency
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Papadaki, Šárka
|
|
dc.contributor.author |
Knejzlík, Denis
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:58:02Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:58:02Z |
|
dc.date.issued |
2019-11-08 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/49196
|
|
dc.description.abstract |
Hlavním cílem této bakalářské práce je vytvořit podnikatelský plán pro fiktivní zážitkovou agenturu specializující se ve vodních sportech a dále stanovit, zda je zřízení takovéto společnosti realizovatelné. Bakalářská práce je rozdělena na dvě části: teoretickou a praktickou. Teoretická část má za účel prozkoumat jak je definován pojem podnikatel v českém Občanském zákoně, jaké existují typy podniků a jak by měl být strukturován podnikatelský plán. Cílem praktické části je zhotovení podnikatelského plánu pro společnost Miluo včetně detailní analýzy trhu a potenciálních zákazníků podle předem rozvrhnuté šablony. |
|
dc.format |
78 s. (105 281 znaků). |
|
dc.language.iso |
en |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
podnikatel
|
cs |
dc.subject |
podnikatelský plán
|
cs |
dc.subject |
typologie podniků
|
cs |
dc.subject |
trh a konkurence
|
cs |
dc.subject |
spotřebitelé
|
cs |
dc.subject |
zážitková společnost
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
entrepreneur
|
en |
dc.subject |
business plan
|
en |
dc.subject |
business entities
|
en |
dc.subject |
market and competition
|
en |
dc.subject |
consumers
|
en |
dc.subject |
event agency
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.title |
Miluo: A Business Plan for an Event Agency |
|
dc.title.alternative |
Miluo: A Business Plan for an Event Agency |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Bejtkovský, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2020-06-11 |
|
dc.description.abstract-translated |
The main objective of this bachelor's thesis is to create a business plan for a fictional event agency specializing in water sports and further determine whether the establishment of such business is viable or not. The bachelor's thesis is divided into two parts: theoretical and practical. The theoretical part aims to inspect the topics of how an entrepreneur is defined in the civil law of Czech Republic, what are the types of business entities and what is the expected structure of a business plan. The practical part is set to directly capitalize on the outlined template of a business plan in theoretical part and create one for the fictional event agency Miluo including a detailed analysis of the market and potential customers. |
|
dc.description.department |
Ústav moderních jazyků a literatur |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Anglický jazyk pro manažerskou praxi |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
English for Business Administration |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Filologie |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Philology |
en |
dc.identifier.stag |
56368
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2020-05-11 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account