dc.contributor.advisor |
Šula, Tomáš
|
|
dc.contributor.author |
Bém, Michal
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:58:02Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:58:02Z |
|
dc.date.issued |
2020-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/49189
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se věnuje problematice obsahového marketingu společnosti Revolgy Business Solutions s.r.o. jako součásti marketingové komunikace. Podrobněji se jedná o vytvoření webinářů spojených s tématem oblasti, ve kterých firma podniká. Teoretická část definuje pojmy marketingové komunikace, digitálního marketingu, email marketingu, obsahového marketingu a dalších pojmů nezbytných pro pochopení praktické části. V praktické části je popsaná současná situace a využití obsahového marketingu jako součást CRM ve vybrané společnosti. Zároveň je vytvořen pilotní návrh webináře. Na to navazuje kvantitativní a kvalitativní výzkum. Na základě zjištěných poznatků jsou v poslední části diplomové práce navrženy zlepšení a je představen celkový koncept série webinářů / videí. Cílem práce je zjistit, zdali zákazníci Revolgy mají o vzdělávací obsah zájem a pokud ano, tak navrhnout koncept série vzdělávacího obsahu určeného pro zákazníky za účelem prohloubení vztahu se zákazníkem a zvýšením prodejů služeb, které společnost poskytuje. |
|
dc.format |
111 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Marketing
|
cs |
dc.subject |
digitální marketing
|
cs |
dc.subject |
emailový marketing
|
cs |
dc.subject |
obsahový marketing
|
cs |
dc.subject |
webinář
|
cs |
dc.subject |
CRM
|
cs |
dc.subject |
Google
|
cs |
dc.subject |
G Suite
|
cs |
dc.subject |
Marketing
|
en |
dc.subject |
digital marketing
|
en |
dc.subject |
email marketing
|
en |
dc.subject |
content marketing
|
en |
dc.subject |
webinar
|
en |
dc.subject |
CRM
|
en |
dc.subject |
Google
|
en |
dc.subject |
G Suite
|
en |
dc.title |
Obsahový marketing jako součást marketingové komunikace společnosti Revolgy Business Solutions s.r.o. |
|
dc.title.alternative |
Content Marketing as a Part of Marketing Communication of the Revolgy Business Solutions s.r.o. |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Šikl-Burešová, Eva |
|
dc.date.accepted |
2020-09-01 |
|
dc.description.abstract-translated |
This diploma thesis deals with the topic of content marketing as part of marketing communication of the company called Revolgy Business Solution s.r.o. In detail, this thesis focuses on the creation of webinar series based on the topics of company's field of business. Theoretical part defines terms such as marketing communication, digital marketing, email marketing, content marketing and other terms necessary for understanding the practical part. Practical part describes current usage of content marketing as a part of company's CRM. At the same time, the webinar pilot is created. That is followed by quantitative and qualitative research. Based on the data collected, the final part of this diploma thesis deals with the improvements of the original concept and the fully functional concept of webinar series is presented. The aim of this thesis is to find out whether the customers would be interested in a series of educational content. And if so, the goal is to propose a concept of educational content intended for deepening the relationship between the company and customers and increasing the sales of company's services. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
56356
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2020-08-10 |
|