Komunikační strategie značky Trika Kika
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Juříková, Martina
|
|
dc.contributor.author |
Barošová, Tereza
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:58:01Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:58:01Z |
|
dc.date.issued |
2020-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/49187
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce je zaměřena na vytvoření komunikační strategie pro značku TRIKA KIKA. Jedná se o českou značku, která se věnuje malování na textil. V teoretické části práce jsou vymezena základní teoretická východiska týkající se značky, fashion marketingu, nákupnímu chování, komunikace na internetu a základům marketingového výzkumu. Praktická část se věnuje představení značky, jejím produktům a současné komunikaci. Je zde provedeno vyhodnocení dotazníkového šetření zaměřujícího se na nákupní chování v oblasti slow fashion a analýza hloubkových rozhovorů se zákazníky značky. Dále se praktická část věnuje analýze konkurence. Poslední projektová část práce vychází z provedených analýz a je věnována praktickému návrhu komunikační strategie pro značku TRIKA KIKA. |
|
dc.format |
115 s. (181 720 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
značka
|
cs |
dc.subject |
komunikační strategie
|
cs |
dc.subject |
spotřebitelské chování
|
cs |
dc.subject |
slow fashion
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
brand
|
en |
dc.subject |
communication strategy
|
en |
dc.subject |
consumer behavior
|
en |
dc.subject |
slow fashion
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.title |
Komunikační strategie značky Trika Kika |
|
dc.title.alternative |
Communication sSrategy of Trika Kika |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Soukalová, Radomila |
|
dc.date.accepted |
2020-09-02 |
|
dc.description.abstract-translated |
The diploma thesis is focused on creating communication strategy of TRIKA KIKA brand. The brand deals with handpainting to textile materials. The theoretical part of thesis defines the theoretical bases connected with the brand, with the basics of fashion marketing, with the basics of consumer behavior, online communication and with the basics of marketing research. The practical part is dedicated to introducing the brand, its products and current communication with customers. Then the practical part analyse competitors in the market. The last part of the thesis introduced the project of creating a communcation campaign for the TRIKA KIKA brand, whis is based on analyses from second part of the thesis. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
56354
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2020-08-10 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account